Quote from Guest on 22 November 2009, 17:36Hur gör jag för att ta bort vissa rundor?
Hur gör jag för att ta bort vissa rundor?
Quote from Camilla Höög on 22 November 2009, 17:46Klicka på rundans namn i listan med rundor, byt flik till redigera och sedan klicka på radera eller ta bort från min lista.
Klicka på rundans namn i listan med rundor, byt flik till redigera och sedan klicka på radera eller ta bort från min lista.
Quote from Jan Lundquist on 22 November 2009, 18:11Fast det går ju inte om rundan är kopplat till ett träningspass med mindre än att man tar bort hela passet 🙁
Fast det går ju inte om rundan är kopplat till ett träningspass med mindre än att man tar bort hela passet 🙁
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:07Det där är verkligen en funktion jag skulle vilja ha. Antingen ett sätt att koppla loss den sparade rundan från ett pass utan att passet försvinner.
Allra helst skulle jag vilja att man kunde välja om rundan ska sparas som favoritrunda (och därmed få en
Det där är verkligen en funktion jag skulle vilja ha. Antingen ett sätt att koppla loss den sparade rundan från ett pass utan att passet försvinner.
Allra helst skulle jag vilja att man kunde välja om rundan ska sparas som favoritrunda (och därmed få en
Quote from Camilla Höög on 23 November 2009, 06:26Man behöver inte ta bort hela passet för att få bort rundan. Öppna träningspasset och välj det översta valet som runda, "Välj tidigare skapad runda -->", och sedan är det bara att ta bort rundan.
Man behöver inte ta bort hela passet för att få bort rundan. Öppna träningspasset och välj det översta valet som runda, "Välj tidigare skapad runda -->", och sedan är det bara att ta bort rundan.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 18:59Jag begrep inte det där alls? Blir det rätt antal kilometer då? och blir rundan kvar i träningspasset eller inte? och försvinner den från listan över tidigare skapade rundor, vilket är vad jag vill uppnå...
Jag begrep inte det där alls? Blir det rätt antal kilometer då? och blir rundan kvar i träningspasset eller inte? och försvinner den från listan över tidigare skapade rundor, vilket är vad jag vill uppnå...
Quote from Camilla Höög on 23 November 2009, 22:18Koppla först loss rundan från träningspasset. Det påverkar inte sträckan eller nåt annat. Rundan är då inte längre kvar på passet. Spara.
Sen kan du om du vill radera rundan och då försvinner den från din lista med rundor.
Koppla först loss rundan från träningspasset. Det påverkar inte sträckan eller nåt annat. Rundan är då inte längre kvar på passet. Spara.
Sen kan du om du vill radera rundan och då försvinner den från din lista med rundor.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 00:32Okej. Men den funktion jag e g e n t l i g e n efterlyser är att kunna ha en runda i ett pass utan att det sparas i listan av rundor. Att man får välja, precis som man får välja om den ska vara utdelad publikt eller inte.
Men tack för tipset iaf, då kansk
Okej. Men den funktion jag e g e n t l i g e n efterlyser är att kunna ha en runda i ett pass utan att det sparas i listan av rundor. Att man får välja, precis som man får välja om den ska vara utdelad publikt eller inte.
Men tack för tipset iaf, då kansk
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:33Úngefär att man bara mäter rundan, men den sparas inte?
Úngefär att man bara mäter rundan, men den sparas inte?
Quote from Camilla Höög on 24 November 2009, 13:28Mitt normala beteende när jag synkar över mina pass från Garmin 305 är att låta kartan laddas för att få upp sträckan. Sedan tar jag bort rundan och sparar passet. Då blir sträckan enligt rundan, men jag slipper att få ännu en runda till listan.
Mitt normala beteende när jag synkar över mina pass från Garmin 305 är att låta kartan laddas för att få upp sträckan. Sedan tar jag bort rundan och sparar passet. Då blir sträckan enligt rundan, men jag slipper att få ännu en runda till listan.