Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatTa bort rundor
You need to log in to create posts and topics.

12

Men Jessie, om dina rundor ska sparas i passen men de ska inte finnas i din lista över rundor så innebär det ju att det kommer drälla av rundor som tar upp plats på servern men som ägaren aldrig ser eller har besvär av så de bryr sig inte om att rensa?
*s

Njäeh, jag vill kunna gå tillbaka till ett pass och se sträckningen inte bara sträckan, men ibland är det ju tex på semestern man har sprungit så då behöver jag ju verkligen inte den i en lista över rundor jag lär använda igen?

Måste jag alltså leta reda på vilket pass och dag jag hade den speciella rundan jag ska ta bort för att kunna radera den?

Japp
Enklaste sättet är att kolla vad rundan heter. Sen gå till kalendern och visa hela året. Sök på de första tecknen i rundans namn så bör du hitta rundorna ganska snabbt.

Skulle det inte vara bra om man kunde välja själv vilka som ska visas genom att sätta ett kryss bakom eller nåt sånt. Vissa runder kanske bara användes en gång, eller olika rundor efter säsong. Skulle inte det vara smart 🙂

Hur kopplar man bort en runda från ett pass?

Citat mig själv ovan: Öppna träningspasset och välj det översta valet som runda, "Välj tidigare skapad runda -->"

Jag skulle vilja ha en lista med alla rundor där man kan ta bort alla man vill ta bort på en gång utan att gå in i enstaka pass. Så ofta jag glömmer att döpa runda eller bara göra synbar för mig eller mig och kompisar. Hur som helst börjar listan med "dat

12