Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:51Är du svettig kan det bli svårt. Men när jag träna oftare är min dräkt fortfarande blött när jag behöver den igen och det är ingen problem.
om du har mycket vatten typ pool, sjö eller dusch kan det var lättare att ta på den.
Är du svettig kan det bli svårt. Men när jag träna oftare är min dräkt fortfarande blött när jag behöver den igen och det är ingen problem.
om du har mycket vatten typ pool, sjö eller dusch kan det var lättare att ta på den.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:58Bra. Då vet jag att jag kan träna utan dräkt först och sedan köra avslut med dräkt vid träning inomhus.
Väntar å andra sidan på premiärsimmet ute, med eller utan dräkt. Är ju bara några dar kvar till Vansbro (gjorde mediokra 1000 meter i pool under hela
Bra. Då vet jag att jag kan träna utan dräkt först och sedan köra avslut med dräkt vid träning inomhus.
Väntar å andra sidan på premiärsimmet ute, med eller utan dräkt. Är ju bara några dar kvar till Vansbro (gjorde mediokra 1000 meter i pool under hela
Quote from j sollerman on 3 July 2012, 14:03Anders, jag kommer till falun på torsdag och ska vara där en vecka. Jag kan jaga på dig lite i vattnet om du vill 😉
Att ta på sig dräkten när man är blöt är ingen höjdare.
Anders, jag kommer till falun på torsdag och ska vara där en vecka. Jag kan jaga på dig lite i vattnet om du vill 😉
Att ta på sig dräkten när man är blöt är ingen höjdare.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 14:14Kul!
Hör absolut av dig. Messa eller ring.
Kul!
Hör absolut av dig. Messa eller ring.
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 17:12Hundbajspåsar är extra starka och sega,
bra att använda när våtdräkten skall på.OBS. rekommenderar oanvända.
Hundbajspåsar är extra starka och sega,
bra att använda när våtdräkten skall på.
OBS. rekommenderar oanvända.
Quote from Tomas Stöt on 4 July 2012, 21:05Pratar vi långa våtdräkter nu? (H)
Pratar vi långa våtdräkter nu? (H)
Quote from j sollerman on 4 July 2012, 21:27Ja
Ja
Quote from j sollerman on 4 July 2012, 21:41Nu har jag limmat några revor i dräkten, får se om de håller. Vet inte hur länge de tar för limmet att härda (mares). Nu undrar jag hur jag bäst fraktar förvarar dräkten? Rulla ihop den? Ska man vränga den?
Nu har jag limmat några revor i dräkten, får se om de håller. Vet inte hur länge de tar för limmet att härda (mares). Nu undrar jag hur jag bäst fraktar förvarar dräkten? Rulla ihop den? Ska man vränga den?
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 22:21Jag vika min på mitten och låtar den sitter övanpå alla väskor
Jag vika min på mitten och låtar den sitter övanpå alla väskor
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 07:13Det blir dessvärre väldigt många revor.. tror min slutligen enbart kommer vara en stor neoprenlimfläck.
Det blir dessvärre väldigt många revor.. tror min slutligen enbart kommer vara en stor neoprenlimfläck.