Quote from Guest on 7 November 2010, 21:58Tack till alla som skriver och tycker i löparforumet här på Funbeat. Ni har fått mig att behålla motivationen när det regnat och varit kallt. Idag har jag sprungit min första marathon efter att inte ha sprungit en meter innan augusti 2009 och en massa sk
Tack till alla som skriver och tycker i löparforumet här på Funbeat. Ni har fått mig att behålla motivationen när det regnat och varit kallt. Idag har jag sprungit min första marathon efter att inte ha sprungit en meter innan augusti 2009 och en massa sk
Quote from Funbeat user on 7 November 2010, 22:08Härligt. Grattis!!!
Tycker själv likadant. Funbeat är verkligen en inspiratör, både att fylla kalendern med gula dagar och att läsa o kommunicera med andra...
Vi gillar funbeat, och träning 🙂
Härligt. Grattis!!!
Tycker själv likadant. Funbeat är verkligen en inspiratör, både att fylla kalendern med gula dagar och att läsa o kommunicera med andra...
Vi gillar funbeat, och träning 🙂
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 09:59Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 10:14Från noll till mara på 15 månader. Ganska skitballt! (t+)
Från noll till mara på 15 månader. Ganska skitballt! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 19:29Grattis!
Jag brukar sätta mig och läsa lite innan jag skall ut och då spelar det ingen roll vad det är för väder.
Så jag säger som du tack alla (H:)
Grattis!
Jag brukar sätta mig och läsa lite innan jag skall ut och då spelar det ingen roll vad det är för väder.
Så jag säger som du tack alla (H:)