Quote from Guest on 5 April 2010, 11:29Nu som kör på porsöfjärden mest.
För snön på isen var mjukt packad, precis så jag kunde springa och landa mjukt i mina aquasocks utan att sjunka ner i varje steg. Kul att få se mitt bostadsområde från ny vinkel. 😀
Nu som kör på porsöfjärden mest.
För snön på isen var mjukt packad, precis så jag kunde springa och landa mjukt i mina aquasocks utan att sjunka ner i varje steg. Kul att få se mitt bostadsområde från ny vinkel. 😀
Quote from ellen olsson on 5 April 2010, 11:39Är inte greppet rätt dåligt med sådana?
Är inte greppet rätt dåligt med sådana?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 11:44Bra nog för snö, även hårdpackad.
Isfläckar har jag inte testat dem på än.
Bra nog för snö, även hårdpackad.
Isfläckar har jag inte testat dem på än.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:19De är ju badskor, de här gjorda för att motverka halka på blött underlag - funkar finfint på is och snö! 🙂
De är ju badskor, de här gjorda för att motverka halka på blött underlag - funkar finfint på is och snö! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 12:39Var själv ute och sprang på Porsöfjärdens is i helgen 🙂 Dock bort mot Sinksundet (tunneln under vägen), och vidare bort mot kronan. Riktigt fint spår (synd att det snart töar bort 🙂
Var själv ute och sprang på Porsöfjärdens is i helgen 🙂 Dock bort mot Sinksundet (tunneln under vägen), och vidare bort mot kronan. Riktigt fint spår (synd att det snart töar bort 🙂
Quote from Funbeat user on 6 April 2010, 17:15Aquasocksen har ett ruggig bra grepp på de flesta underlag. Dels är materialet väldigt mjukt, typ kautschuk, och sen har dom dessutom massor av räfflor undertill. Ser ut lite som sajpning på vinterdäck.
Lägg därtill att du får ner hela foten i marken, där
Aquasocksen har ett ruggig bra grepp på de flesta underlag. Dels är materialet väldigt mjukt, typ kautschuk, och sen har dom dessutom massor av räfflor undertill. Ser ut lite som sajpning på vinterdäck.
Lägg därtill att du får ner hela foten i marken, där