Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 15:09Just den fungerar säkert, det är bara det att man ska akta sig för att tro att det går med vilken netbook som helst.
Just den fungerar säkert, det är bara det att man ska akta sig för att tro att det går med vilken netbook som helst.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 17:28Tråkmånsar! Fundera på vinterträning redan nu.
Tråkmånsar! Fundera på vinterträning redan nu.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 22:48Varför inte? Det gäller att planera i förtid. Tacxen kommer jag inte att kunna köpa förrän sennt höst/vinter.
Varför inte? Det gäller att planera i förtid. Tacxen kommer jag inte att kunna köpa förrän sennt höst/vinter.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 22:56Vet inte vad Fortius har för viktbegränsning men den körde jag på när jag vägde 110 kg.
Vet inte vad Fortius har för viktbegränsning men den körde jag på när jag vägde 110 kg.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 23:02Köp en Mac.
Köp en Mac.
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 23:21Fet och funderandes på vinterträning 2011/2012, det är okej. Själv - smal och jävligt läcker - planerar jag för triathlonsäsongen 2012.
Fet och funderandes på vinterträning 2011/2012, det är okej. Själv - smal och jävligt läcker - planerar jag för triathlonsäsongen 2012.
Quote from Funbeat user on 9 September 2011, 12:56Tänkte beställa Tacxen. Är det någon som handlat från Bike Components.de?
Några problem?
Tänkte beställa Tacxen. Är det någon som handlat från Bike Components.de?
Några problem?
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 08:00Nu behöver jag lite översättningshjälp. Tyska är inte min starka sisa.
Auftragseingang bei BIKE-COMPONENTS.DE
Bei RÜCKFRAGEN und ÜBERWEISUNGEN gib bitte die Auftragsnummer XB606067X an.
Wir bestätigen den Eingang Deines Auftrages bei BIKE-COMPONENTS
Nu behöver jag lite översättningshjälp. Tyska är inte min starka sisa.
Auftragseingang bei BIKE-COMPONENTS.DE
Bei RÜCKFRAGEN und ÜBERWEISUNGEN gib bitte die Auftragsnummer XB606067X an.
Wir bestätigen den Eingang Deines Auftrages bei BIKE-COMPONENTS
Quote from Rasmus Olsson on 11 September 2011, 08:25Orderingången cykel-COMPONENTS.DE
För frågor eller överlåtelser ange ordernumret att XB606067X.
Vi bekräftar mottagandet av din beställning på cykel-COMPONENTS.DE
En orderbekräftelse i juridisk mening i enlighet med våra villkor och transport av varor
Orderingången cykel-COMPONENTS.DE
För frågor eller överlåtelser ange ordernumret att XB606067X.
Vi bekräftar mottagandet av din beställning på cykel-COMPONENTS.DE
En orderbekräftelse i juridisk mening i enlighet med våra villkor och transport av varor
Quote from Funbeat user on 11 September 2011, 09:21Visste inte att du var en fena på tyska, Bruse 😀
Tack!
Visste inte att du var en fena på tyska, Bruse 😀
Tack!