Quote from Camilla Höög on 6 July 2010, 14:33Jag hade för mig att det var en brygga som de seedade startade från, men det kanske var fel. I alla fall. Starta bakom de seedade så får man bra och fin simning i starten.
Jag hade för mig att det var en brygga som de seedade startade från, men det kanske var fel. I alla fall. Starta bakom de seedade så får man bra och fin simning i starten.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 16:52det var en start brygga till två år sedan.
nu är de seedad ca 2-3m förra de andra men alla starta i vatten.
eftersom de har nya grupp uppdelning jag vet inte om de har seedad simmare eller inte.
den första start grupp med under :40 kommer att har simma
det var en start brygga till två år sedan.
nu är de seedad ca 2-3m förra de andra men alla starta i vatten.
eftersom de har nya grupp uppdelning jag vet inte om de har seedad simmare eller inte.
den första start grupp med under :40 kommer att har simma
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:38Blir det sjukt jobbigt på slutet (sista 700m) pga att det är strömt eller är det bara att alla försöker hålla sej till höger och det blir trångt?
Blir det sjukt jobbigt på slutet (sista 700m) pga att det är strömt eller är det bara att alla försöker hålla sej till höger och det blir trångt?
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:43både och!
både och!
Quote from j sollerman on 6 July 2010, 22:46Det blir kallt och mycket motström!
Det blir kallt och mycket motström!
Quote from Håkan Öhling on 6 July 2010, 22:47Det blir varken enklare att simma medströms eller jobbigare att simma motströms. Man ligger i en stor "vattenkaka" och simmar som vanligt. I början rör sig kakan i rätt riktning, dvs från land ser det ut att gå fortare för dig. På slutet (efter svängen) å
Det blir varken enklare att simma medströms eller jobbigare att simma motströms. Man ligger i en stor "vattenkaka" och simmar som vanligt. I början rör sig kakan i rätt riktning, dvs från land ser det ut att gå fortare för dig. På slutet (efter svängen) å