Quote from Guest on 4 May 2010, 10:18Hur går det egentligen till när alla är tävlar mot varandra, ingen vill dra men alla vill komma först i mål?
Hur går det egentligen till när alla är tävlar mot varandra, ingen vill dra men alla vill komma först i mål?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:28Då gäller det att tänka till och ha en lösning.
Då gäller det att tänka till och ha en lösning.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:41Det er da en håper at det er plass på oppløpet, så en kan porsjonere seg for spurten som kommer.
Det er da en håper at det er plass på oppløpet, så en kan porsjonere seg for spurten som kommer.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 10:42I början på loppet då?
I början på loppet då?
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:03Om du ikke er sterk nok til og kjøre i fra i front, så må du pent vente i klungen.
Men du kan jo "grille" de svake ved og lage utbrudd. Til slutt faller de av i en bakke.
Så blir det også bedere plass på oppløpet (L)
Om du ikke er sterk nok til og kjøre i fra i front, så må du pent vente i klungen.
Men du kan jo "grille" de svake ved og lage utbrudd. Til slutt faller de av i en bakke.
Så blir det også bedere plass på oppløpet (L)
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:07Hur JAG gör vill jag inte prata om. *röd i ansiktet*
Jag är bara intresserad av hur ni bär er åt i tävlingar. Cykling verkar vara otroligt mycket taktik eftersom den starke kan bli hängd av den svage.
Hur JAG gör vill jag inte prata om. *röd i ansiktet*
Jag är bara intresserad av hur ni bär er åt i tävlingar. Cykling verkar vara otroligt mycket taktik eftersom den starke kan bli hängd av den svage.
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:52Aase har helt rätt: titta på cykel är det näst bästa sättet att lära sig - särskilt som vi är begåvade med ett par bra kommentatorer. Vilket det bästa sättet är har du säkert räknat ut själv. Det är MYCKET jobbigare...
Aase har helt rätt: titta på cykel är det näst bästa sättet att lära sig - särskilt som vi är begåvade med ett par bra kommentatorer. Vilket det bästa sättet är har du säkert räknat ut själv. Det är MYCKET jobbigare...
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 12:08jaha en till)(/%(/&%#(t-),
jaha en till)(/%(/&%#(t-),
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 17:11Fast nu kommer halva sändningen att handla om Pellizotti och det är inte så intressant.
Fast nu kommer halva sändningen att handla om Pellizotti och det är inte så intressant.
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 12:47Häng med klungan så länge som möjligt. Sedan i sista backen innan mål rycker man.
Häng med klungan så länge som möjligt. Sedan i sista backen innan mål rycker man.