Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 14:07Sitt med så länge du kan i huvudklungan. Tappa inte rullen. Kör ekonomiskt, dra så lite som möjligt. Ofta finns det dragvilliga personer med i klungan. Stör dem inte i deras jobb! Vill de dra så låt dem göra det!
När du sedan ser målbågen då gör du ditt
Sitt med så länge du kan i huvudklungan. Tappa inte rullen. Kör ekonomiskt, dra så lite som möjligt. Ofta finns det dragvilliga personer med i klungan. Stör dem inte i deras jobb! Vill de dra så låt dem göra det!
När du sedan ser målbågen då gör du ditt
Quote from Funbeat user on 14 May 2010, 23:01Utnyttja bara andras dragvillighet när det verkligen gäller. Står du alltid över när du hamnar i utbrytning så lär sig folk rätt snabbt att inte köra runt med dig på hjul. Sitter du i klungan så finns det ju få anledningar att ta stenhårda förningar med h
Utnyttja bara andras dragvillighet när det verkligen gäller. Står du alltid över när du hamnar i utbrytning så lär sig folk rätt snabbt att inte köra runt med dig på hjul. Sitter du i klungan så finns det ju få anledningar att ta stenhårda förningar med h