Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!
Jag spang 30 km-loppet i Lidingö under lördagen och tappade min polar fotsensor efter 4-5 km.
Om någon hittat eller hittar den så skulle jag bli otroligt glad om denna kontaktade mig.
Jag vill tro att det finns massor av godhjärtade människor 🙂

Om du laddar ner informationen från när du sprang på en karta så går det rätt lätt att se nästan exakt var den tappades. Jag vet en kille som hittade sin fotpod på det viset. Han fick fram på ungefär 50 meter var han hade tappat sin fotpod och gick och f

Tack för tipset men jag bor ca 6 h från Sthlm. :/
Hade bråttom hem på söndagen så vi hann aldrig åka dit och titta efter den.
Tänkte mer att det kanske fanns många som sprang eller gick där och att någon av ren tur hittade den.

Du skulle kanske lägga ut positionen här på Funbeat så någon som springer på Lidingö kunde leta?

Kan inte vara en slump...tappade min ungefär där vid samma sträcka. Inte varit där och kollat efter den men det finns ju en chans att våra ligger i samma område haha

Jag vet inte riktigt hur jag skulle lägga ut positionen från min fotsensor?
Har aldrig gjort något sådant innan.
Den felade en del då jag aldrig fick kalibrerat den rätt så det kan vara någonstans mellan 4,5-5,5 km av banan.
Den stod på 5 km när den försv

Ja lite lätt nedför å sen en sväng åt höger 😛 Jag bor i Sthlm men inte jättenära Lidingö just men får väl se, har jag vägarna förbi hojtar jag till!

Jätte snällt!
Hoppas du hittar din i alla fall. 🙂

Kan man inte med en Polarklocka söka efter fotsensor innan batteriet tar slut om man befinner sig inom någon meter ifrån ?

Du skulle kunna göra ditt träningspass synligt för alla alternativt lägga ut positionen på exempelvis eniro eller google maps.

Om jag minns rätt stängs den av ifall den inte känner av klockan, för att just spara batteriet :/

12