Quote from Guest on 17 May 2011, 23:35..med underrubriken: Hur "dålig" kan man vara på medeldistanslöpning utan att det behöver vara någon "fara" för ens prestationer i andra uthållighetsidrotter?
Bakgrunden till mina frågor är att jag under de senaste åren (jag är 28 nu) känner att jag har
..med underrubriken: Hur "dålig" kan man vara på medeldistanslöpning utan att det behöver vara någon "fara" för ens prestationer i andra uthållighetsidrotter?
Bakgrunden till mina frågor är att jag under de senaste åren (jag är 28 nu) känner att jag har
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 23:45Bibehållen vikt och annan träning än löpning är inte samma sak som att löpträna regelbundet. Du får ha lite tålamod och träna mycket löpning i ett par månader. Snart springer du längre sträckor och kan köra bra intervallträning. VIPS så sitter löpsteget d
Bibehållen vikt och annan träning än löpning är inte samma sak som att löpträna regelbundet. Du får ha lite tålamod och träna mycket löpning i ett par månader. Snart springer du längre sträckor och kan köra bra intervallträning. VIPS så sitter löpsteget d