Quote from Guest on 20 May 2012, 21:2937th edition.
37th edition.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:39Någon som sprungit detta lopp innan? Ska ner och plugga i Holland, Groningen, så funderar på att passa på att springa lite också.
Någon som sprungit detta lopp innan? Ska ner och plugga i Holland, Groningen, så funderar på att passa på att springa lite också.
Quote from Jonny Persson on 20 May 2012, 21:57Trevligt arrangemang och snabb och platt bana men det är ju i Holland så det kan blåsa lite om du har otur.
Här här du lite att läsa om hur jag upplevde loppet.
http://www.sapiens.se/Stories/AM2004.html
Trevligt arrangemang och snabb och platt bana men det är ju i Holland så det kan blåsa lite om du har otur.
Här här du lite att läsa om hur jag upplevde loppet.
Quote from Jonny Persson on 20 May 2012, 22:05Dubbelpost. Det är intressant när det tar åtta minuter för den att dyka upp.
Dubbelpost. Det är intressant när det tar åtta minuter för den att dyka upp.
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 22:09Trevlig läsning! Roligt med ditt pb. Behöver en morot för att fortsätta springa där nere.
Trevlig läsning! Roligt med ditt pb. Behöver en morot för att fortsätta springa där nere.
Quote from Jonny Persson on 20 May 2012, 22:10Rotterdam har också en snabb bana och ett bra arrangemang men den maran går i april.
Rotterdam har också en snabb bana och ett bra arrangemang men den maran går i april.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:53Har kutat en hel del i Holland.
Du har massor att välja emellan - det mesta platt.
Sedan har de en hel del lopp i sand - det är jobbigt,
De har ett bergsmarathonlopp ( asstort garv ) - Rhenen-Wageningen.
I närheten av Groningen har du Winschoten = 100K
Har kutat en hel del i Holland.
Du har massor att välja emellan - det mesta platt.
Sedan har de en hel del lopp i sand - det är jobbigt,
De har ett bergsmarathonlopp ( asstort garv ) - Rhenen-Wageningen.
I närheten av Groningen har du Winschoten = 100K
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 18:19Tack för tipsen. Kommer som du säger säkert att dyka upp en del lopp när man väl är på plats.
Tack för tipsen. Kommer som du säger säkert att dyka upp en del lopp när man väl är på plats.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 23:32Jaha, plötsligt var man anmäld!
Jaha, plötsligt var man anmäld!
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 12:31Någon / några som har sprungit Amsterdam förut? Är det en bra mara organisatoriskt. Banan. Har lite funderingar på detta som min mara i höst och är nyfiken på mer info om loppet / arrangemanget
Någon / några som har sprungit Amsterdam förut? Är det en bra mara organisatoriskt. Banan. Har lite funderingar på detta som min mara i höst och är nyfiken på mer info om loppet / arrangemanget