Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 14:20Jag har sprungit de 2 senaste åren med PB båda gångerna. Jag gillar loppet mycket och har varit mycket nöjd med det mesta. Organisatoriskt så funkar allt bra. Det enda jag kan klaga på är att man får väldigt lite mat och dryck efter målgång. Man leds ut u
Jag har sprungit de 2 senaste åren med PB båda gångerna. Jag gillar loppet mycket och har varit mycket nöjd med det mesta. Organisatoriskt så funkar allt bra. Det enda jag kan klaga på är att man får väldigt lite mat och dryck efter målgång. Man leds ut u
Quote from Funbeat user on 14 October 2012, 19:42Idag är det en vecka till start! Hade varit intressant att veta om någon mer funbeatare ska dit i år!
Idag är det en vecka till start! Hade varit intressant att veta om någon mer funbeatare ska dit i år!
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 19:32Jag är väl inte så jätteaktiv här på Funbeat men ned till Amsterdam och springa ska jag. Det blir min andra mara och efter att ha gått in på snöpliga 4.00.48 i Stockholm i juni så är jag inställd på sub 4.
Jag är väl inte så jätteaktiv här på Funbeat men ned till Amsterdam och springa ska jag. Det blir min andra mara och efter att ha gått in på snöpliga 4.00.48 i Stockholm i juni så är jag inställd på sub 4.
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 20:34Vore kul med lite rapporter om loppet efteråt. Har lite planer att låta Amsterdam bli min höstmara 2013 så det vore intressant att få reda på om det var bra organiserat, hut drt praktiska funkade och om det var bra stämning runt banan. Tycker att det är s
Vore kul med lite rapporter om loppet efteråt. Har lite planer att låta Amsterdam bli min höstmara 2013 så det vore intressant att få reda på om det var bra organiserat, hut drt praktiska funkade och om det var bra stämning runt banan. Tycker att det är s
Quote from Funbeat user on 15 October 2012, 22:47Hade hoppats på en tid runt 3.15, men efter en sommar utan långpass och massa förkylningar under hösten tror jag mer på en tid på dryga 3.30. Kul ska det bli iaf! 🙂
Hade hoppats på en tid runt 3.15, men efter en sommar utan långpass och massa förkylningar under hösten tror jag mer på en tid på dryga 3.30. Kul ska det bli iaf! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:25Finns det ingen startlista på nätet?
Finns det ingen startlista på nätet?
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 08:39Henrik, långpass är överskattat (eller inte...) , kör så det ryker 🙂 !!!
Ser fram mot tävlingsrapporter efter loppet då jag också letar efter en bra höstmara 2013. Lycka till alla som skall springa!
Henrik, långpass är överskattat (eller inte...) , kör så det ryker 🙂 !!!
Ser fram mot tävlingsrapporter efter loppet då jag också letar efter en bra höstmara 2013. Lycka till alla som skall springa!
Quote from Funbeat user on 16 October 2012, 10:55Ska också försöka ta mig igenom det med värdighet, trodde inte riktigt på det för en månad sedan men hoppas på att göra min näst snabbaste mara. Ska bli kul, i alla fall de första två timmarna. Lycka till allihopa.
Ska också försöka ta mig igenom det med värdighet, trodde inte riktigt på det för en månad sedan men hoppas på att göra min näst snabbaste mara. Ska bli kul, i alla fall de första två timmarna. Lycka till allihopa.
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 12:09Ska ner till Amsterdam idag, blir min debut i att springa maratonlopp, ska bli kul se vilken tid man lyckas fixa:-) Lycka till alla imorgon!
Ska ner till Amsterdam idag, blir min debut i att springa maratonlopp, ska bli kul se vilken tid man lyckas fixa:-) Lycka till alla imorgon!
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 20:32Gjorde min marathon debut i Amsterdam. Välordnat och trevlig stämning, speciellt vid starten och målet inne på gamla Olympiastadion. Man startar redan kl 9:30 så det blir tidig väckning på söndagen. Det är bra att åka ner på fredag för att fixa nummerlapp
Gjorde min marathon debut i Amsterdam. Välordnat och trevlig stämning, speciellt vid starten och målet inne på gamla Olympiastadion. Man startar redan kl 9:30 så det blir tidig väckning på söndagen. Det är bra att åka ner på fredag för att fixa nummerlapp