Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har funderingar kring TE. jag har tidigare haft fyra olika klockor som visade TE. funkade fint, jag vet att de styrs av Aktivitetsnivå, aktivitet, puls och längd på passet. Men min nyinköpta Garmin 920 visar en vansinning TE. Idag, första gången jag t

Hur många pass har du använt klockan? Det tar väl en bra stund innan klockan svänger in på hur du funkar. Det du kan ange är maxpuls, sedan vet jag inte om du kan ange aktivitetsprofil och sånt på 920xt men det borde klockan uppdatera efter hand.

Jag anv

Innan jag ställt in min 920 rätt hade den också lite mystiska siffor för sig. Den underskattade konstant min TE tills jag ändrade i profilen, den hade fått för sig att jag tränat hela livet men det har jag ju då rakt inte gjort! När jag fixade det, ställd

Tack, jag har fått klockan i tisdags så det har inte blivit så många pass. JAg har inte hittat någonstans i klockan var jag anger Aktivitetsnivån, men när jag kollar på garmin connect ser jag att de jag hade på min 910a ligger kvar.
Jag får väl helt enke

Den taggar nog ner lite vad det lider, nu i början blir det nog lite fel eftersom den inte vet så mycket. God anledning att ge sig ut på fler rundor i solskenet, om du behöver fler: måste motionera klockan lite 😀

En lätt joggingtur gav mig en te på 5.0.
Står på garmins hemsida att den behöver lära känna dig först innan det blir vettiga siffror på te:n.