Quote from Guest on 7 April 2008, 23:16Jaha, då var jag administratör för denna gruppen. (V) Kom med förslag på hur den skall administreras, gruppmål etc. Kanske lägga ut kommande långpass mm?
Kartan visar var Teamet har sin lokal. Tennvägen 11A, 371 50 Karlskrona
Jaha, då var jag administratör för denna gruppen. (V) Kom med förslag på hur den skall administreras, gruppmål etc. Kanske lägga ut kommande långpass mm?
Kartan visar var Teamet har sin lokal. Tennvägen 11A, 371 50 Karlskrona
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 23:26Ytterliggare en fråga... tyckern ni den skall vara öppen för alla eller en sluten grupp (dvs endast för de jag anser behöriga)? Just nu är den öppen.
Ytterliggare en fråga... tyckern ni den skall vara öppen för alla eller en sluten grupp (dvs endast för de jag anser behöriga)? Just nu är den öppen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 23:55Öppen för alla tycker jag!
Öppen för alla tycker jag!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:02Bra initiativ, Peter! Och samtidigt får man beklaga att man nu sugits ännu djupare ner i Funbeat-träsket...(#)
Håll denna sida öppen för alla och inte som en klubb för inbördes beundran, tycker jag!
Bra initiativ, Peter! Och samtidigt får man beklaga att man nu sugits ännu djupare ner i Funbeat-träsket...(#)
Håll denna sida öppen för alla och inte som en klubb för inbördes beundran, tycker jag!
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 20:40Mina ungdomar i skolan pratar om Lunarstorm och jag kontrar med funbeat. Vi har alla våra böjelser.
Mina ungdomar i skolan pratar om Lunarstorm och jag kontrar med funbeat. Vi har alla våra böjelser.
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:37Håller med om öppenheten.
Bra att Du pushar för gästboken oxo! Båda kanalerna är utmärkta för både teamkänsla & mafö till icke-teamare! (t+)
Apropå mafö ... läste just att Funbeat passerat 30.000 deltagare.
Tänk att Marcus artikel i Blekingelöparen få
Håller med om öppenheten.
Bra att Du pushar för gästboken oxo! Båda kanalerna är utmärkta för både teamkänsla & mafö till icke-teamare! (t+)
Apropå mafö ... läste just att Funbeat passerat 30.000 deltagare.
Tänk att Marcus artikel i Blekingelöparen få
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 21:40Ja, jag blev förvånad själv. Jag är kanske en sån där trendsättare (H)
Ja, jag blev förvånad själv. Jag är kanske en sån där trendsättare (H)
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 22:32Så har även jag hittat hit. Verkar lite roligare än jogg.se. Vi ses i Jämjö tomorrow.
Så har även jag hittat hit. Verkar lite roligare än jogg.se. Vi ses i Jämjö tomorrow.
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 22:27Trevligt att ni lämnar denna diskussionsgruppen öppen, även för icke klubbmedlemmar. Intressant att läsa om andras träningar och kanske få lite tips mm. Mötte ett tjugotal(?) av Er uppe i Bastasjö förra tisdagen. Ni verkade ha trevligt tillsammans och att
Trevligt att ni lämnar denna diskussionsgruppen öppen, även för icke klubbmedlemmar. Intressant att läsa om andras träningar och kanske få lite tips mm. Mötte ett tjugotal(?) av Er uppe i Bastasjö förra tisdagen. Ni verkade ha trevligt tillsammans och att
Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 19:32Ja visst är det kul att vi är så många på tisdagskvällarna när vi kör intervaller.
Vi brukar vara många även på våra gemensamma långpass en lördag i månaden. Då delar vi upp oss i mindre grupper beroende på distans och tempo. Kanske passar den tiden bät
Ja visst är det kul att vi är så många på tisdagskvällarna när vi kör intervaller.
Vi brukar vara många även på våra gemensamma långpass en lördag i månaden. Då delar vi upp oss i mindre grupper beroende på distans och tempo. Kanske passar den tiden bät