Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTeam BlekingeTeam Blekinge gruppen...
You need to log in to create posts and topics.

12

Jaha, då var jag administratör för denna gruppen. (V) Kom med förslag på hur den skall administreras, gruppmål etc. Kanske lägga ut kommande långpass mm?

Kartan visar var Teamet har sin lokal. Tennvägen 11A, 371 50 Karlskrona

Ytterliggare en fråga... tyckern ni den skall vara öppen för alla eller en sluten grupp (dvs endast för de jag anser behöriga)? Just nu är den öppen.

Öppen för alla tycker jag!

Bra initiativ, Peter! Och samtidigt får man beklaga att man nu sugits ännu djupare ner i Funbeat-träsket...(#)
Håll denna sida öppen för alla och inte som en klubb för inbördes beundran, tycker jag!

Mina ungdomar i skolan pratar om Lunarstorm och jag kontrar med funbeat. Vi har alla våra böjelser.

Håller med om öppenheten.

Bra att Du pushar för gästboken oxo! Båda kanalerna är utmärkta för både teamkänsla & mafö till icke-teamare! (t+)

Apropå mafö ... läste just att Funbeat passerat 30.000 deltagare.
Tänk att Marcus artikel i Blekingelöparen få

Ja, jag blev förvånad själv. Jag är kanske en sån där trendsättare (H)

Så har även jag hittat hit. Verkar lite roligare än jogg.se. Vi ses i Jämjö tomorrow.

Trevligt att ni lämnar denna diskussionsgruppen öppen, även för icke klubbmedlemmar. Intressant att läsa om andras träningar och kanske få lite tips mm. Mötte ett tjugotal(?) av Er uppe i Bastasjö förra tisdagen. Ni verkade ha trevligt tillsammans och att

Ja visst är det kul att vi är så många på tisdagskvällarna när vi kör intervaller.

Vi brukar vara många även på våra gemensamma långpass en lördag i månaden. Då delar vi upp oss i mindre grupper beroende på distans och tempo. Kanske passar den tiden bät

12