Quote from Guest on 29 May 2013, 16:2311.3 (1/2 IM-distans)
http://www.teamtriathlonomultisport.se/
11.3 (1/2 IM-distans)
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 16:33Visserligen är det 1 ½ månad kvar men finns någon som har lite mera information utöver det som står på hemsidan? Behöver veta när senaste incheckning/ inställelse är. Har en bit att åka och ev planera för min hund som skall lämnas in på pensionat eller om
Visserligen är det 1 ½ månad kvar men finns någon som har lite mera information utöver det som står på hemsidan? Behöver veta när senaste incheckning/ inställelse är. Har en bit att åka och ev planera för min hund som skall lämnas in på pensionat eller om
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 19:43Jag mailade och frågade. Fick denna info:
Här är lite hålltider.
Nummerlappsudelning:
Lördag em. & kväll, samt söndag from. kl 06:30.
Incheckning:
from. kl 07:00
Starterna kommer att vara:
11.3 kl 09:00
Sprint kl 10:00
Jag mailade och frågade. Fick denna info:
Här är lite hålltider.
Nummerlappsudelning:
Lördag em. & kväll, samt söndag from. kl 06:30.
Incheckning:
from. kl 07:00
Starterna kommer att vara:
11.3 kl 09:00
Sprint kl 10:00
Quote from Funbeat user on 29 May 2013, 22:07Tack Henrik. Då har jag mycket bättre överblick. Nu gäller det att bara att pussla ihop det.
Tack Henrik. Då har jag mycket bättre överblick. Nu gäller det att bara att pussla ihop det.
Quote from Funbeat user on 19 June 2013, 11:39..vilket jag nu lyckats göra! 🙂 Skall bli riktigt kul. Märkligt ändå att det inte är fulltecknat för länge sedan: en tävling mitt i stan med TC på torget! Simning medströms i Nissan är jag mycket tacksam för. Blir min första "½IM" ..spännande! (H)
..vilket jag nu lyckats göra! 🙂 Skall bli riktigt kul. Märkligt ändå att det inte är fulltecknat för länge sedan: en tävling mitt i stan med TC på torget! Simning medströms i Nissan är jag mycket tacksam för. Blir min första "½IM" ..spännande! (H)
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 12:26Någon som provcyklat banan och har en höjdprofil. Informationen på hemsidan är ganska knapphändig...
Någon som provcyklat banan och har en höjdprofil. Informationen på hemsidan är ganska knapphändig...
Quote from Funbeat user on 28 June 2013, 15:38Henrik> Det finns en facebookgrupp som kanske kan ge lite info om några som provcyklat: https://www.facebook.com/groups/180806252064528/
Någon skrev att den inte var speciellt kuperad men att det kunde vara risk för en del vind. En annan menade att det va
Henrik> Det finns en facebookgrupp som kanske kan ge lite info om några som provcyklat: https://www.facebook.com/groups/180806252064528/
Någon skrev att den inte var speciellt kuperad men att det kunde vara risk för en del vind. En annan menade att det va
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 11:35Är det asfalt på löpningen?
Är det asfalt på löpningen?
Quote from Funbeat user on 8 July 2013, 07:21Om nån ska köra ner från/via Varberg söndag morgon till loppet och har plats för en person med cykel och väska, hör av er på 0706998747. Jag betalar gärna bensinen. Hem behöver jag inte skjuts.
MVH /Erik, Varberg
Om nån ska köra ner från/via Varberg söndag morgon till loppet och har plats för en person med cykel och väska, hör av er på 0706998747. Jag betalar gärna bensinen. Hem behöver jag inte skjuts.
MVH /Erik, Varberg
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 11:33Hej alla!
Någon som har koll på cykelbanans höjdprofil?MVH
Johan
Hej alla!
Någon som har koll på cykelbanans höjdprofil?
MVH
Johan