Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 22:42Är det någon som har en länk till resultatlistan?
Är det någon som har en länk till resultatlistan?
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 09:49Ärligt talat.
Den som programmerade den där resultatsidan borde ha en lårkaka.
Snacka om ful och osmidig!
Ärligt talat.
Den som programmerade den där resultatsidan borde ha en lårkaka.
Snacka om ful och osmidig!
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 10:39Tack Jonas! Matte och siffror har aldrig varit min starka sida men jag trodde det var mig det var fel på 😉
Tack Jonas! Matte och siffror har aldrig varit min starka sida men jag trodde det var mig det var fel på 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 10:50Håller med Jonas.
Tog mig en evighet i går kväll när jag var trött att försöka räkna ut vad jag hade för cykel resp. löptid.
Håller med Jonas.
Tog mig en evighet i går kväll när jag var trött att försöka räkna ut vad jag hade för cykel resp. löptid.
Quote from Funbeat user on 17 July 2013, 11:19http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=572&language=1
http://apps.svensktriathlon.org/competitionresults.asp?type=details&competition_id=572&language=1
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 01:48Grymt arrangemang! Lite frågetecken har jag dock och undrar om fler har noterat samma? Detta är gällande sprinten.. Blir inte riktigt klok på det hela:
-Simtiden: För mig ter den sig alldeles för kort! Jag är klockad för 5.23, men hade en kompis som tog
Grymt arrangemang! Lite frågetecken har jag dock och undrar om fler har noterat samma? Detta är gällande sprinten.. Blir inte riktigt klok på det hela:
-Simtiden: För mig ter den sig alldeles för kort! Jag är klockad för 5.23, men hade en kompis som tog
Quote from Funbeat user on 18 July 2013, 16:54Det rådde en del förvirring mellan starter och tidtagare innan start -- det är säkert det som spökar i simtiderna. Oklart, dock, om man skall lägga till lika mycket på sluttiden, eller om de har justerat upp någon annan stans. Simningen var lång. Se "400
Det rådde en del förvirring mellan starter och tidtagare innan start -- det är säkert det som spökar i simtiderna. Oklart, dock, om man skall lägga till lika mycket på sluttiden, eller om de har justerat upp någon annan stans. Simningen var lång. Se "400