Quote from Guest on 17 May 2014, 16:09HIM 1900m - 90 km - 21,2km
http://www5.idrottonline.se/TeamTriathlonoMultisportClub/Tavlingararbetsrum/TeamTMHalmstadTriathlonOWSwim/
Finns även sprintdistans och OW-tävling.
HIM 1900m - 90 km - 21,2km
Finns även sprintdistans och OW-tävling.
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 16:19Flyttad till 7/9, så det får bli Vättern långdistans istället...
Flyttad till 7/9, så det får bli Vättern långdistans istället...
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 16:43Finns platser kvar till Vansbro också
Finns platser kvar till Vansbro också
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 17:54Trist! Det var en riktigt trevlig tävling förra året som låg rätt i tiden. September är inte aktuellt...
Trist! Det var en riktigt trevlig tävling förra året som låg rätt i tiden. September är inte aktuellt...
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 18:29Nej, precis, helgen efter Tjörn känns inte optimalt för ytterligare ett västkusttriathlon...
Nej, precis, helgen efter Tjörn känns inte optimalt för ytterligare ett västkusttriathlon...
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 21:14Tycker att det är otroligt dåligt faktiskt. Att inte få ordning tt cykelbanan måste ju ha något med ngn ansökan som inte lämnats in. Det är ju dessutom en vansinnig skillnad på 28:e juni och 7:e september ur ett planera-säsongen-perspektiv. För egen del v
Tycker att det är otroligt dåligt faktiskt. Att inte få ordning tt cykelbanan måste ju ha något med ngn ansökan som inte lämnats in. Det är ju dessutom en vansinnig skillnad på 28:e juni och 7:e september ur ett planera-säsongen-perspektiv. För egen del v
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 21:25Kolla på Vansbro triathlon Facebook grupp. Fanns 10-12st som vill sälja sina
Kolla på Vansbro triathlon Facebook grupp. Fanns 10-12st som vill sälja sina
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 21:44Jag kör Vättern långdistans istället lite längre än en HIM, men jag kör det som ett genrep inför Kalmar
Jag kör Vättern långdistans istället lite längre än en HIM, men jag kör det som ett genrep inför Kalmar
Quote from Funbeat user on 17 May 2014, 23:46Mattias, instämmer till fullo med ditt inlägg.
Mattias, instämmer till fullo med ditt inlägg.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 08:31Synd, hade tänkt att köra men 7/9 är inte aktuellt.
Synd, hade tänkt att köra men 7/9 är inte aktuellt.