Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 09:44Väldigt dåligt!
Jag lägger upp min säsong i början av året och vill gärna köra en HIM innan IM Köpenhamn. Nu blir det till att försöka hitta något annat lopp..De borde vetat om det här betydligt tidigare.
Väldigt dåligt!
Jag lägger upp min säsong i början av året och vill gärna köra en HIM innan IM Köpenhamn. Nu blir det till att försöka hitta något annat lopp..
De borde vetat om det här betydligt tidigare.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 09:57Hade tänkt att köra också, dåligt att komma med det så här sent 🙁
Hade tänkt att köra också, dåligt att komma med det så här sent 🙁
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 15:22Fick tag på en plats till Vansbro...
Men det ersätter ju inte de planerade dagarna semester runt tävlingen och den släkt (som bor i Skåne) som jag och min familj inte kommer att kunna träffa då.
Fortfarande sur alltså.
Fick tag på en plats till Vansbro...
Men det ersätter ju inte de planerade dagarna semester runt tävlingen och den släkt (som bor i Skåne) som jag och min familj inte kommer att kunna träffa då.
Fortfarande sur alltså.
Quote from Funbeat user on 18 May 2014, 17:07Ja, först gäller det att hitta ett lopp och sen hoppas på att man får semester också.
Släkten som hade tänkt hälsa på får jag inte heller träffa.Sjukt att vi får beskedet så här sent!
Ja, först gäller det att hitta ett lopp och sen hoppas på att man får semester också.
Släkten som hade tänkt hälsa på får jag inte heller träffa.
Sjukt att vi får beskedet så här sent!
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 07:52Någon som fått besked om när vi får pengarna tillbaka?
Jag mailade dem häromdagen, men har inte fått något svar än..
Någon som fått besked om när vi får pengarna tillbaka?
Jag mailade dem häromdagen, men har inte fått något svar än..
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 07:54Jag mailade dem samma dag som beskedet och har inte heller fått svar.
Jag mailade dem samma dag som beskedet och har inte heller fått svar.
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 08:01från deras hemsidan
"7 september! Nytt tävlingsdatum för T&M Halmstad Triathlon & Swim!
Arbetet med myndigheterna för att få till en säkrare cykelbana har dragit ut på tiden.
Detta medför att vi måste byta datum för tävlingen till den 7 september.
Vi k
från deras hemsidan
"7 september! Nytt tävlingsdatum för T&M Halmstad Triathlon & Swim!
Arbetet med myndigheterna för att få till en säkrare cykelbana har dragit ut på tiden.
Detta medför att vi måste byta datum för tävlingen till den 7 september.
Vi k
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 08:05Jag mailade också samma dag som vi fick beskedet om att det var framflyttat, har heller inte fått något besked/kvittens
jag tycker absolut att de borde skicka ut någon typ av kvittens på att de har mottagit mail om återbetalning.
Jag mailade också samma dag som vi fick beskedet om att det var framflyttat, har heller inte fått något besked/kvittens
jag tycker absolut att de borde skicka ut någon typ av kvittens på att de har mottagit mail om återbetalning.
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 11:19Jaha, är det Motala som är alternativet den helgen då?
Jaha, är det Motala som är alternativet den helgen då?
Quote from Funbeat user on 21 May 2014, 14:55Ja, en kvittens hade varit trevligt (och professionellt).
Det lutar åt Motala för min del.
Ja, en kvittens hade varit trevligt (och professionellt).
Det lutar åt Motala för min del.