Quote from Guest on 30 May 2011, 07:15Har nyligen haft lite trassel med en fot som jag tidigare trampat snett med (i början på april) och undrar om det funkar bra att springa trailultra med tejpad fot? Någon som har erfarenhet av det? Jag kan tillägga att jag tyckte det funkade bra att sprin
Har nyligen haft lite trassel med en fot som jag tidigare trampat snett med (i början på april) och undrar om det funkar bra att springa trailultra med tejpad fot? Någon som har erfarenhet av det? Jag kan tillägga att jag tyckte det funkade bra att sprin
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 07:25Du är expert på din kropp och hur den reagera.
Om du gå vid de stora stenar och de extremt röttiga bitar så bör risken vara mindre.
Du är expert på din kropp och hur den reagera.
Om du gå vid de stora stenar och de extremt röttiga bitar så bör risken vara mindre.
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 11:49Sant, det lutar åt att jag tejpar och som du nämner ta det lugnt där det är extremt ojämn mark, som t ex på kalhygget på Jättelångt med grässtrån över stubbar/rötter som man inte såg. Om jag inte minns fel så var det väldigt långa partier med plan löpning
Sant, det lutar åt att jag tejpar och som du nämner ta det lugnt där det är extremt ojämn mark, som t ex på kalhygget på Jättelångt med grässtrån över stubbar/rötter som man inte såg. Om jag inte minns fel så var det väldigt långa partier med plan löpning
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 12:54Japp,
Dessutom så har du två veckors återhämtning till.Vi ses där!
Japp,
Dessutom så har du två veckors återhämtning till.
Vi ses där!
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 19:05ja precis, 2 veckors återhämtning är aldrig fel. Vi ses där förhoppningsvis!
ja precis, 2 veckors återhämtning är aldrig fel. Vi ses där förhoppningsvis!