Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:23Har du kört några bergstempo nedför?
Har du kört några bergstempo nedför?
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:28Haha, naturligtvis inte! Jag har inte kört några uppför heller, mest för att jag inte aktivt tävlar i cykel. Men jag har ett ganska intimt förhållande till min tri-cykel.
Haha, naturligtvis inte! Jag har inte kört några uppför heller, mest för att jag inte aktivt tävlar i cykel. Men jag har ett ganska intimt förhållande till min tri-cykel.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:32Hmm, det låter kletigt det där.
Hmm, det låter kletigt det där.
Quote from Funbeat user on 2 October 2010, 18:43David : (V)
David : (V)
Quote from Funbeat user on 3 October 2010, 08:26Jag kanske skall förtydliga lite här. Jag skrev att på platten (om förutsättningarna är de rätta, vind mm) kan jag hålla nästan 10km/h högre än med min linje hoj (liknande forutsättningar). Men det totala snittet handlar om kanske 3-4 km/h. Dvs jag tappar
Jag kanske skall förtydliga lite här. Jag skrev att på platten (om förutsättningarna är de rätta, vind mm) kan jag hålla nästan 10km/h högre än med min linje hoj (liknande forutsättningar). Men det totala snittet handlar om kanske 3-4 km/h. Dvs jag tappar
Quote from Funbeat user on 4 October 2010, 19:17för mig funkar det jättebra att stå upp i backar på linjelopp,men jag sitter ner betydligt mer när jag kör tempo än när jag kör ett linjelopp.Ändå gången jag står på tempo är i starten eller när backen är så brant så lättaste växlen måste i.
men det där
för mig funkar det jättebra att stå upp i backar på linjelopp,men jag sitter ner betydligt mer när jag kör tempo än när jag kör ett linjelopp.Ändå gången jag står på tempo är i starten eller när backen är så brant så lättaste växlen måste i.
men det där
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 13:34Jag var själv ute ett pass för några dagar sedan där jag provade att verkligen sitta ner så mycket går i "tempobågen". Funkade mycket bättre än att försöka sätta sig upp eller stå upp.
Blev som du skriver lite jobbigt för kroppen men inte ohållbart. För
Jag var själv ute ett pass för några dagar sedan där jag provade att verkligen sitta ner så mycket går i "tempobågen". Funkade mycket bättre än att försöka sätta sig upp eller stå upp.
Blev som du skriver lite jobbigt för kroppen men inte ohållbart. För