Quote from Guest on 25 October 2009, 23:05Har ett dilemma som jag ville lufta.
Har nu en Polar, basicmodell utan GPS. Funkar bra, har eg inget jättebehov men springer mer och längre och på nya rundor och har sugit på tanken ett tag att investera i en sprillans ny GPSklocka. Men de e ju några tusi
Har ett dilemma som jag ville lufta.
Har nu en Polar, basicmodell utan GPS. Funkar bra, har eg inget jättebehov men springer mer och längre och på nya rundor och har sugit på tanken ett tag att investera i en sprillans ny GPSklocka. Men de e ju några tusi
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 23:15Jag körde i början med iphonen som GPS/musikspelare när jag löpte. Men den var otymplig och man kunde t.ex inte enkelt importera i roliga program/funbeat. Dessutom fick man inte med puls. Så till slut gav jag upp o köpte en forerunner 305a, och den är jag
Jag körde i början med iphonen som GPS/musikspelare när jag löpte. Men den var otymplig och man kunde t.ex inte enkelt importera i roliga program/funbeat. Dessutom fick man inte med puls. Så till slut gav jag upp o köpte en forerunner 305a, och den är jag
Quote from Lars Mörrby on 26 October 2009, 09:16Jag har inga som helst belägg får detta, men jag skulle inte vilja springa med min iPhone eftersom jag är orolig för att den skulle ta skada av fukten. Även om det inte regnar så kommer en massa fukt från kroppen som lätt kan kondensera på (eller i) en ka
Jag har inga som helst belägg får detta, men jag skulle inte vilja springa med min iPhone eftersom jag är orolig för att den skulle ta skada av fukten. Även om det inte regnar så kommer en massa fukt från kroppen som lätt kan kondensera på (eller i) en ka
Quote from Elias Engqvist on 26 October 2009, 10:07En Nokia-telefon med gps funkar ganska bra - till den finns programmet Sportstracker från vilket man kan exportera en GPX-fil som går att omvandla till en zippad-tcx-fil som är det funbeat vill ha. På en Android-telefon som tex HTC Hero finns tex My Track
En Nokia-telefon med gps funkar ganska bra - till den finns programmet Sportstracker från vilket man kan exportera en GPX-fil som går att omvandla till en zippad-tcx-fil som är det funbeat vill ha. På en Android-telefon som tex HTC Hero finns tex My Track
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 13:15Garmin 405 på handleden och iPhone 3G i ett armband, så lyder min setup. Förr körde jag pulsklocka och iPhone men det är krångligt att kolla på telefonen då den sitter ovanför biceps. Så nu spelar den bara musik..
Garmin 405 på handleden och iPhone 3G i ett armband, så lyder min setup. Förr körde jag pulsklocka och iPhone men det är krångligt att kolla på telefonen då den sitter ovanför biceps. Så nu spelar den bara musik..