Quote from Guest on 2 April 2010, 20:55JAg försöker lägga upp ett bra träningsprogram. Har tränat lite kondition nu ett tag men är relativ mycket nybörjare. Just nu fokuserar jag på låg hastighet och bara öka distansen då målet är 1 mil på 45 min. Längre in i programet om några veckor då vill
JAg försöker lägga upp ett bra träningsprogram. Har tränat lite kondition nu ett tag men är relativ mycket nybörjare. Just nu fokuserar jag på låg hastighet och bara öka distansen då målet är 1 mil på 45 min. Längre in i programet om några veckor då vill
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:05Tempoträning är kontinuerlig löpning ungefär i tävlingsfart i 20-60 minuter medan intervallträning innebär att du delar upp sträckan i flera etapper och därmed kan hålla uppe tempot lättare.
Intervallträningen kan läggas upp på oändligt många olika sätt.
Tempoträning är kontinuerlig löpning ungefär i tävlingsfart i 20-60 minuter medan intervallträning innebär att du delar upp sträckan i flera etapper och därmed kan hålla uppe tempot lättare.
Intervallträningen kan läggas upp på oändligt många olika sätt.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:14Okej då är jag med 🙂 Tack för det bra svaret!
Okej då är jag med 🙂 Tack för det bra svaret!