Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Någon som har tips på bra länkar för att kolla tempohojar från USA. Dollarn ligger ju på strax över 6 kr nu så jag funderar. Någon som beställt tidigare och kan tipsa?
Har lite, lite planer på Kalmar i sommar, iallafall halva distansen och är grymt

Pundet är också lågt, och det är rätt mkt smidigare att beställa från England. Fast jag har ingen erfarenhet av hur krångligt det är från USA (frakt, moms, tull, leveranstid).

helt rätt med pundet:-) har ev möjlighet att få cykel hemfraktad från US av mina fd kollegor i flygbranchen. Men visst vore det smidiagast att få den hemlevererad.

Har du några bra länkar till cyklar i UK?

Mvh Katrin

Jag köpte min på Wiggle, http://www.wiggle.co.uk/ men det finns flera försäljare som är ok.

ebay

om någon ska beställa.. säg till så blir jag med!!
peder.dm@gmail.com

Tyska Canyon har högkvalitativa cyklar till bra priser. Deras Speedmax CF 9.0 fick högsta betyg i senaste nummret av Triathlon plus.

Citat"- This outstanding bike boasts clinical precision, fantastic power transfer and an aggressive yet comfortable ride.

Kommer just från en av de lokala cykelhandlarna i Clearwater och dollarkursen i kombination med REA och stor sortering på TT-hojar så är det kuuuuuul att handla...

Skicka länkar om butikerna har hemsida 🙂

Lycka till på loppet förresten.

Canyon har ingen svensk butik. De skeppas ifrån Koblenz.
Ibland inom utlovad tid.