Quote from Guest on 7 January 2013, 19:27UCI World Cycling Tour Copenhagen Gran Fondo startar med ett tempolopp i Helsingør den 10 maj. Enkelstart 28 km.
http://www.copenhagengranfondo.com/en/friday-may-10-time-trial
BILD:http://www.copenhagengranfondo.com/images/GF%20TT.jpg
UCI World Cycling Tour Copenhagen Gran Fondo startar med ett tempolopp i Helsingør den 10 maj. Enkelstart 28 km.
http://www.copenhagengranfondo.com/en/friday-may-10-time-trial
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 19:37Låter skoj! 😀
Låter skoj! 😀
Quote from Funbeat user on 7 January 2013, 20:33Hmm, jag blir ju lite sugen. Någon ska komma sist va? 😉
Hmm, jag blir ju lite sugen. Någon ska komma sist va? 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 00:54Det hade varit skoj. Men ska man vara petig behöver man väl utlandslicens för det?
Det hade varit skoj. Men ska man vara petig behöver man väl utlandslicens för det?
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 07:15Har UCI börjat släppa på reglerna?
"Ved UWCT Copenhagen Gran Fondo er det kun tilladt at køre på en enkeltstartscykel eller triatloncykel eller en racercykel, hvor der evt. er påmonteret et triatlonstyr."
Triathloncyklar är ok verkar det som..
Har UCI börjat släppa på reglerna?
"Ved UWCT Copenhagen Gran Fondo er det kun tilladt at køre på en enkeltstartscykel eller triatloncykel eller en racercykel, hvor der evt. er påmonteret et triatlonstyr."
Triathloncyklar är ok verkar det som..
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 07:22Ni kan säkert lämna in protest om deltagarnas utrustning.
Ni kan säkert lämna in protest om deltagarnas utrustning.
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 18:06Många, kanske de flesta, cyklar som används och säljs som triathloncyklar är också UCI-godkända.
Många, kanske de flesta, cyklar som används och säljs som triathloncyklar är också UCI-godkända.
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 19:04Nu beror det framför allt om sittställningen är godkänd men det finns tydliga regler om cykelns mått och annat skoj i reglementet.
Nu beror det framför allt om sittställningen är godkänd men det finns tydliga regler om cykelns mått och annat skoj i reglementet.
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:10Ja, lille regelnissen, jag har faktiskt läst hela SCF:s regelsamling en gång!
Men det har inget med det jag skrev att göra. För de flesta faller inom UCI-reglerna som det är, och många av de dyrare modeller som inte gör det rakt av, kan bli regellydiga g
Ja, lille regelnissen, jag har faktiskt läst hela SCF:s regelsamling en gång!
Men det har inget med det jag skrev att göra. För de flesta faller inom UCI-reglerna som det är, och många av de dyrare modeller som inte gör det rakt av, kan bli regellydiga g
Quote from Funbeat user on 8 January 2013, 21:37Jag tror inte att SCF har så stort inflytande i Helsingborg.
Razzel tycker att det är Helsingör som avses och det är jag benägen att ge honom rätt i.
Jag tror inte att SCF har så stort inflytande i Helsingborg.
Razzel tycker att det är Helsingör som avses och det är jag benägen att ge honom rätt i.