Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 18:27Menar du att SCF:s regler för cykelns beskaffenhet skiljer sig från UCI:s (som rimligtvis gäller i Danmark) i det här avseendet?
Jag utgår från att du menade Helsingör, inte Helsingborg.
Menar du att SCF:s regler för cykelns beskaffenhet skiljer sig från UCI:s (som rimligtvis gäller i Danmark) i det här avseendet?
Jag utgår från att du menade Helsingör, inte Helsingborg.
Quote from Funbeat user on 9 January 2013, 18:43Ja, de skiljer sig om du nu inte visste det.
Ja, de skiljer sig om du nu inte visste det.
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 12:41Måste man alltså som någon skrev här har en "utlandslicens" för att ställa upp i detta lopp? Jag har ingen licens whatsoever men skulle vilja delta i detta lopp.
Måste man alltså som någon skrev här har en "utlandslicens" för att ställa upp i detta lopp? Jag har ingen licens whatsoever men skulle vilja delta i detta lopp.
Quote from ellen olsson on 16 March 2013, 16:01Det är ett Gran Fondo och ingen regelrätt tävling. Då behövs inget utlandstillstånd.
Det är ett Gran Fondo och ingen regelrätt tävling. Då behövs inget utlandstillstånd.
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 19:51Det var ju trevligt. Bara att cykla och se glad ut då...
Det var ju trevligt. Bara att cykla och se glad ut då...