Quote from Guest on 27 February 2009, 15:38Finns det någon terränggrupp på Fb? Letat men inte hitta. Missat?
TT
Finns det någon terränggrupp på Fb? Letat men inte hitta. Missat?
TT
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 15:48Finns en trail running-grupp
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=179
men där är inte aktiviteten jättehög.
Finns en trail running-grupp
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=179
men där är inte aktiviteten jättehög.
Quote from Linnea Olsson on 27 February 2009, 16:19Nä du. Det var inte mycket aktivitet där inte. Ett inlägg under hela 2008. Tråkigt. Men tack ändå.
TT
Nä du. Det var inte mycket aktivitet där inte. Ett inlägg under hela 2008. Tråkigt. Men tack ändå.
TT
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 16:38Du får starta en Trängtrupp och bjuda in lämpliga hang arounds.
Du får starta en Trängtrupp och bjuda in lämpliga hang arounds.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 17:23Det skulle inte vara fel med en ny och fräsch terränglöpargrupp!
Det skulle inte vara fel med en ny och fräsch terränglöpargrupp!
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:33Jag hakar på. Gick snabbt med i den befintliga gruppen men inser det som ni andra insett.
Vi kanske ska skaka igång den gruppen - om det går?
Jag hakar på. Gick snabbt med i den befintliga gruppen men inser det som ni andra insett.
Vi kanske ska skaka igång den gruppen - om det går?
Quote from ellen olsson on 27 February 2009, 21:36Periodvis har det varit skapligt med aktivitet i den gruppen. Jag tror att många av de som är med i gruppen fokuserar på skidåkning i nuläget.
Edit: Äsch! Det var fel grupp...
Periodvis har det varit skapligt med aktivitet i den gruppen. Jag tror att många av de som är med i gruppen fokuserar på skidåkning i nuläget.
Edit: Äsch! Det var fel grupp...
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:40De är med i alla Garmin-trådarna och försöker hitta kartan eller så är de vilse.
De är med i alla Garmin-trådarna och försöker hitta kartan eller så är de vilse.
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 21:46Jag är också med i den gruppen - och ja, gärna mer aktivitet 🙂
Jag är också med i den gruppen - och ja, gärna mer aktivitet 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2009, 22:53Jag gick med men kan inte hitta den bland Grupper.
Jag gick med men kan inte hitta den bland Grupper.