Quote from Guest on 15 September 2010, 05:21Hej kära Funbeat! Jag tänkte berätta lite vad jag håller på med. Jag håller på med något väldigt roligt, något som inte är särskilt stort i Sverige.
Jag är en utbytesstudent i Gettysburg, Pennsylvania. Jag går sista året på High School och är med i skola
Hej kära Funbeat! Jag tänkte berätta lite vad jag håller på med. Jag håller på med något väldigt roligt, något som inte är särskilt stort i Sverige.
Jag är en utbytesstudent i Gettysburg, Pennsylvania. Jag går sista året på High School och är med i skola
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 05:31Hej, javisst ar det som du sager stort med Cross Country i Usa.
Ar i Indiana pa ett state university, och tranar dar ibland med de som inte kom med i universitetslaget. Deras tider ar inte sa dumma heller. I helgen stallde jag upp i ett 8K CC-lopp dar ja
Hej, javisst ar det som du sager stort med Cross Country i Usa.
Ar i Indiana pa ett state university, och tranar dar ibland med de som inte kom med i universitetslaget. Deras tider ar inte sa dumma heller. I helgen stallde jag upp i ett 8K CC-lopp dar ja
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 06:24Coolt, lycka till!
Coolt, lycka till!
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 07:24Jag hävdar att träning ger bättre förutsättningar för vinst än gnäll.
Jag hävdar att träning ger bättre förutsättningar för vinst än gnäll.
Quote from Funbeat user on 15 September 2010, 08:00Min allra första spontana reaktion var att om din amerikanska coach använder ordet "fartlek" så borde han rimligtvis uttala det på amerikanskt vis och därmed säga prutt-sjö på ett ungefär! (fart-lake på engelska). Men ja, förutom den första tanken på utta
Min allra första spontana reaktion var att om din amerikanska coach använder ordet "fartlek" så borde han rimligtvis uttala det på amerikanskt vis och därmed säga prutt-sjö på ett ungefär! (fart-lake på engelska). Men ja, förutom den första tanken på utta