Quote from Guest on 28 May 2007, 19:53Efter att med nöd och näppe ha överlevt Soteledens terrängmarathon i lördags och svurit dyrt och heligt att alltid ha minst en fot i marken vid förflyttning till fots börjar jag, rent hypotetiskt, undra om det finns några riktigt tuffa terrängspår i Göteb
Efter att med nöd och näppe ha överlevt Soteledens terrängmarathon i lördags och svurit dyrt och heligt att alltid ha minst en fot i marken vid förflyttning till fots börjar jag, rent hypotetiskt, undra om det finns några riktigt tuffa terrängspår i Göteb
Quote from ellen olsson on 28 May 2007, 20:03Bohusleden mellan Sagåsen/Stretered och Gunnebo (eller t.o.m. Skatås) är ganska stökig och jobbig bitvis. Jag springer den ibland men mina vanligaste långpass är annars Jonsered-Mölndal via Bohusleden och Delsjö GK men den delen av Bohusleden är betydligt
Bohusleden mellan Sagåsen/Stretered och Gunnebo (eller t.o.m. Skatås) är ganska stökig och jobbig bitvis. Jag springer den ibland men mina vanligaste långpass är annars Jonsered-Mölndal via Bohusleden och Delsjö GK men den delen av Bohusleden är betydligt
Quote from ellen olsson on 28 May 2007, 22:20Jag kom just på att en kollega till mig berättade att han lagt en tuff bana i Lackarebäck - för att spetsa till klubbens träningar - med ca 500m stigning per varv. Jag har för mig att varvets längd låg på 6km. Jag får mer information imorgon.
Jag kom just på att en kollega till mig berättade att han lagt en tuff bana i Lackarebäck - för att spetsa till klubbens träningar - med ca 500m stigning per varv. Jag har för mig att varvets längd låg på 6km. Jag får mer information imorgon.
Quote from Funbeat user on 28 May 2007, 22:41Var bor du? Änggårdsbergen är ju super om man vill ha krävande terräng. Även naturstigen i Ruddalen, men den är ju inte så lång...
Vandringslederna kring stan är också bra, som Fredrik påpekat.
Var bor du? Änggårdsbergen är ju super om man vill ha krävande terräng. Även naturstigen i Ruddalen, men den är ju inte så lång...
Vandringslederna kring stan är också bra, som Fredrik påpekat.
Quote from Funbeat user on 30 May 2007, 09:02<>
Jag bor utanför Kinna och kör Boråsvägen dagligen, så Lackarebäck ligger väldigt bra till. En runda på 6 km låter rätt lagom. Kan man utgå från idrottsplatsen som l
<>
Jag bor utanför Kinna och kör Boråsvägen dagligen, så Lackarebäck ligger väldigt bra till. En runda på 6 km låter rätt lagom. Kan man utgå från idrottsplatsen som l
Quote from ellen olsson on 30 May 2007, 20:12> Kan man utgå från idrottsplatsen som ligger vid Delsjömotet? Är den bra markerad?
Jag antar att du menar ÖIS-gården. Den syns väl på kartan. Jag ska be Stefan rita in slingan på en av mina kartor.
Om ni blev utan kepsar så ska jag höra om de har några
> Kan man utgå från idrottsplatsen som ligger vid Delsjömotet? Är den bra markerad?
Jag antar att du menar ÖIS-gården. Den syns väl på kartan. Jag ska be Stefan rita in slingan på en av mina kartor.
Om ni blev utan kepsar så ska jag höra om de har några