Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 18:21Svårt att dra ut så långt själv så det är skönt att ha några att "gagga" med.. Plus att ultramänniskor är oftast förbannat trevliga "gaggare" 😀 Så det ÄR säkert nåt! Syns säkert där... Om jag håller fram tills i maj. 🙂
Svårt att dra ut så långt själv så det är skönt att ha några att "gagga" med.. Plus att ultramänniskor är oftast förbannat trevliga "gaggare" 😀 Så det ÄR säkert nåt! Syns säkert där... Om jag håller fram tills i maj. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 19:21Kan bara instämma med föregående löpare. Vilken julklapp att Jättelångt arrangeras igen!
.....men vissa av oss blir ju veteraner nu så fellöpningarna borde ju bli färre!? 😀 Minns med skräck hur jag irrade fram och tillbaka på en traktorväg intill en gran
Kan bara instämma med föregående löpare. Vilken julklapp att Jättelångt arrangeras igen!
.....men vissa av oss blir ju veteraner nu så fellöpningarna borde ju bli färre!? 😀 Minns med skräck hur jag irrade fram och tillbaka på en traktorväg intill en gran
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 19:45Och sedan så var det nån som tänkte fel och sprang över ett fält mot en rödmålad stolpe....((ledmarkeringen var annars orange) (#)
Måste säga att arrangemanget var riktigt imponerande, tex när man kom i mål så fick man en torr filt, en gainomax och fråg
Och sedan så var det nån som tänkte fel och sprang över ett fält mot en rödmålad stolpe....((ledmarkeringen var annars orange) (#)
Måste säga att arrangemanget var riktigt imponerande, tex när man kom i mål så fick man en torr filt, en gainomax och fråg
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:58Det här gör jag gärna om. Håller med Oscar om att arrangemanget var nåt alldeles extra. Enastående bra ned på de minsta detaljerna.
Det här gör jag gärna om. Håller med Oscar om att arrangemanget var nåt alldeles extra. Enastående bra ned på de minsta detaljerna.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 14:12Halloj, är det nån som vet hur underlaget är? Som Sörmlandsleden? Stenigt, mycket rötter, asfalt, grus, sand eller blandat av allt?
Halloj, är det nån som vet hur underlaget är? Som Sörmlandsleden? Stenigt, mycket rötter, asfalt, grus, sand eller blandat av allt?
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 14:31Allt och lite mer därtill skulle jag säga.
Allt och lite mer därtill skulle jag säga.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:01Kan väl säga att större delen av leden är hyfsat lättsprungen på stig/grusväg/asfalt.....men det förekommer även partier med rena rama djungelstig 😀
Senaste loppet ackompanjerades även av ett ihärdigt regn vilket gjorde att vissa partier blev lite mer "i
Kan väl säga att större delen av leden är hyfsat lättsprungen på stig/grusväg/asfalt.....men det förekommer även partier med rena rama djungelstig 😀
Senaste loppet ackompanjerades även av ett ihärdigt regn vilket gjorde att vissa partier blev lite mer "i
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:07Mina fötter är inte så vältränade, de är ungefär som "prinsessan på ärten" men jag håller på och tränar dem för tuffare underlag - så nu grejjar de iallafall Ursviks 15 km slinga.
Det är därför jag undrar om underlaget 🙂
Mina fötter är inte så vältränade, de är ungefär som "prinsessan på ärten" men jag håller på och tränar dem för tuffare underlag - så nu grejjar de iallafall Ursviks 15 km slinga.
Det är därför jag undrar om underlaget 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 21:12Kan nog då tycka att SUM bjuder på eländigare stigar med rötter och stenar.
Den del av Roslagsleden som Jättelångt går på känns inte lika upptrampad som Sörmlandsleden.
Kan nog då tycka att SUM bjuder på eländigare stigar med rötter och stenar.
Den del av Roslagsleden som Jättelångt går på känns inte lika upptrampad som Sörmlandsleden.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 22:20Den del av Roslagsleden som var helt nyinvigd strax efter Grisslehamn var inte bara stundtals sparsamt upptrampad utan även helt jungfrulig! Endast snitslingen bestämde vartåt man skulle springa.
Om man jämför med SUM tycker jag att Jättelångt bjöd på me
Den del av Roslagsleden som var helt nyinvigd strax efter Grisslehamn var inte bara stundtals sparsamt upptrampad utan även helt jungfrulig! Endast snitslingen bestämde vartåt man skulle springa.
Om man jämför med SUM tycker jag att Jättelångt bjöd på me