Quote from Guest on 26 August 2011, 12:21Hej, tänkte testköra delar av Lidingöloppet i helgen. Någon som vet bra ställe att hoppa på vid? och finns det skyltning året om? sista milen kan jag för den har jag sprungit förut men skulle gärna köra två sista milen eller någonstans där. Tänkte be om s
Hej, tänkte testköra delar av Lidingöloppet i helgen. Någon som vet bra ställe att hoppa på vid? och finns det skyltning året om? sista milen kan jag för den har jag sprungit förut men skulle gärna köra två sista milen eller någonstans där. Tänkte be om s
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 12:31Lidingö-testlopp t.ex, som är 22km börjar vid Lidingövallen och går till mål. Känns väll som en lämplig startplats.
Lidingö-testlopp t.ex, som är 22km börjar vid Lidingövallen och går till mål. Känns väll som en lämplig startplats.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 13:34Starta, som Rickard säger, på Lidingövallen. Banan går precis förbi kyrkviken där. Du ser t o m 22 km skylten 100 meter in på banan.
Uppmärkningen är suverän, bara att följa blå/vit markering hela vägen. Vid asfaltsdelarna så är det även sprayat med färg
Starta, som Rickard säger, på Lidingövallen. Banan går precis förbi kyrkviken där. Du ser t o m 22 km skylten 100 meter in på banan.
Uppmärkningen är suverän, bara att följa blå/vit markering hela vägen. Vid asfaltsdelarna så är det även sprayat med färg
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2011, 13:42Om du aldrig sprungit LL-spåret förut vill jag varna för då du bara har 1 km kvar: Där är dåligt uppmärkt och du kommer att vara lite trött - där är lätt att tro att man ska springa rakt fram fast man ska svänga 90 grader vänster. (Åtminstone förra veckan
Om du aldrig sprungit LL-spåret förut vill jag varna för då du bara har 1 km kvar: Där är dåligt uppmärkt och du kommer att vara lite trött - där är lätt att tro att man ska springa rakt fram fast man ska svänga 90 grader vänster. (Åtminstone förra veckan
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 11:27Utgå från Lidingövallen. Dit kan man även ta sig med buss från Ropsten och det finns parkeringsplatser.
Från Lidingövallen kan du välja på att springa bort till starten vid Koltorp (knappt 2 km) och sedan springa till Grönsta och sedan tillbaka till Lid
Utgå från Lidingövallen. Dit kan man även ta sig med buss från Ropsten och det finns parkeringsplatser.
Från Lidingövallen kan du välja på att springa bort till starten vid Koltorp (knappt 2 km) och sedan springa till Grönsta och sedan tillbaka till Lid