Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

😉

Jag var i Skrylle idag, och kan lämna liten rapport. Femkilometersslingan är plogad, grusad och fin. På gröna milspåret har det däremot hunnit bli rätt isigt på sin ställen; det som var packad snö har packats ihop ännu mer, fryst på och blivit is. Hardebe

Påminner också om Stefans uppmaning i GAX-informationen, att, om du gillar GAX-passet, bidra med en slant till Svenska Afghanistankommitténs arbete. Man kan skicka sms med texten "jaghjälper" till 72930, vilket ger dem 50 kr. 🙂

Tack alla för en fantastisk dag! Det var superkul och jag är jättenöjd med dagen. Ta väl hand om er och ät och drick gott och njut av er prestation.

Vad kul det var, tack alla för trevligt sällskap!

Jag säger också stort tack för en väldigt trevlig tur!

Yesss! Riktigt riktigt kul att träffa er alla. http://intothewild.se/2011/the-gax-training-pass/ (L)

Det var helt klart värt resan från de västergötska skogarna att få springa ihop med så trevliga galningar.

Sköt om er!
/Calle

Tack allihop! Kul att få lära känna er och snacka lite ultralöpning. Jag ser redan fram mot nästa år. Vi ses i löpspåret...:)

Hej! till hela gänget! Jag lever fortfarande 😀 Stor tack (t+) för turen och all stöd jag fick! Ta hand om er & ses en annan gång.
MVH/ Franz