Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 13:33Underbart! Spännande och intressant att få se hur det har gått för de andra sedan.
Underbart! Spännande och intressant att få se hur det har gått för de andra sedan.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 13:39Stefan gax gick nyss i mål.
Stefan gax gick nyss i mål.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 14:02Han klarade maxtiden?
Han klarade maxtiden?
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 14:51Ja maxtiden är ännu ej nådd. Såg just en trio gå i mål o sen är Mia ca 10 km från mål just nu. Det hällregnar på de stackars löparna.
Boel de Geer vann damklassen. (tror jag, är 95%)
Ja maxtiden är ännu ej nådd. Såg just en trio gå i mål o sen är Mia ca 10 km från mål just nu. Det hällregnar på de stackars löparna.
Boel de Geer vann damklassen. (tror jag, är 95%)
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 15:08Det är bra Anders att du håller oss uppdaterade.
Boel är oerhört seg och uthållig så när Mia inte kan springa så är hon nog rätt dam att vinna.
Det är bra Anders att du håller oss uppdaterade.
Boel är oerhört seg och uthållig så när Mia inte kan springa så är hon nog rätt dam att vinna.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:26Boel är fantastisk!
Kul att hon fick damsegern.(var det några fler kvinnor med, överhuvudtaget?)
Boel är fantastisk!
Kul att hon fick damsegern.
(var det några fler kvinnor med, överhuvudtaget?)
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 16:31Att det gick bra för Falk är roligt, men inte särskilt förvånande 🙂 Men jag måste säga att jag är imponerad av Jonas Davidsson, han är ingen "gammal räv" när det gäller vare sig ultradistans rent allmänt eller sådana här värstinglopp i synnerhet. Kul!
Att det gick bra för Falk är roligt, men inte särskilt förvånande 🙂 Men jag måste säga att jag är imponerad av Jonas Davidsson, han är ingen "gammal räv" när det gäller vare sig ultradistans rent allmänt eller sådana här värstinglopp i synnerhet. Kul!
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 17:33Maria Thomsen är i mål på ca 57 h:-) Imponerande!
Maria Thomsen är i mål på ca 57 h:-) Imponerande!
Quote from Katarina Lindbäck on 8 August 2010, 19:14Jag är grymt imponerad av alla som sprang! Och ett stort grattis till er som kom i mål 🙂
Jag är grymt imponerad av alla som sprang! Och ett stort grattis till er som kom i mål 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 22:00Jag misstänker att Mias sista 40 km fick gå på ren viljestyrka och det var långa kilometrar det. Fanastiskt bra gjort att fullfölja med några timmars marginal.
Jag misstänker att Mias sista 40 km fick gå på ren viljestyrka och det var långa kilometrar det. Fanastiskt bra gjort att fullfölja med några timmars marginal.