Quote from Guest on 1 January 2011, 12:05Halloj och Gott Nytt År!
Vill tipsa om en kul tur som kommer att gå av stapeln 2011. Löpning tvärs över Skåne från Skanör via Dalby till Brösarp. Tre övernattningar, två fyrarättersmiddagar och en lunch på tre av Skånes finaste gästgiverigårdar.
Det pr
Halloj och Gott Nytt År!
Vill tipsa om en kul tur som kommer att gå av stapeln 2011. Löpning tvärs över Skåne från Skanör via Dalby till Brösarp. Tre övernattningar, två fyrarättersmiddagar och en lunch på tre av Skånes finaste gästgiverigårdar.
Det pr
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 12:15Åh, vilken trevlig idé! Hoppas att ni blir ett gäng och att ni får precis så trevligt som planerat!
Åh, vilken trevlig idé! Hoppas att ni blir ett gäng och att ni får precis så trevligt som planerat!
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 12:28Tack Susanne! Ja det blir en riktigt kul grej. Det är redan 22 pers som visat intresse, jätteroligt!
Tack Susanne! Ja det blir en riktigt kul grej. Det är redan 22 pers som visat intresse, jätteroligt!
Quote from Funbeat user on 1 January 2011, 21:16Vilken rolig och häftig grej! Började en antibiotikakur idag efter 2-månaders skitförkylning så jag är jättetaggad att komma igång. Går allt bra så lägger jag in detta arrangemang i planeringen. 🙂
Vilken rolig och häftig grej! Började en antibiotikakur idag efter 2-månaders skitförkylning så jag är jättetaggad att komma igång. Går allt bra så lägger jag in detta arrangemang i planeringen. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2011, 10:33Oooohh. 🙂
Oooohh. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 07:30Hej!
Jag ville bara meddela att datum och gästisar är bokade. Såhär ser det ut:
Fre 29/4 fyra rätters middag och övernattning på Skanörs Gästgifvaregård
Lör 30/4 frukost Skanör, sedan löpning (ca. 55 km) inkl. pauser till Skivarps Gästgivaregård. Tre
Hej!
Jag ville bara meddela att datum och gästisar är bokade. Såhär ser det ut:
Fre 29/4 fyra rätters middag och övernattning på Skanörs Gästgifvaregård
Lör 30/4 frukost Skanör, sedan löpning (ca. 55 km) inkl. pauser till Skivarps Gästgivaregård. Tre
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 07:32dubbelpost..
dubbelpost..