Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningTI film
You need to log in to create posts and topics.

Hej! Jag har gjort en kort film som visar TI, hoppas den kan inspirera några att anamma detta fantastiska sätt att simma.

Dock den ENDA TI-coachen i Sverige. 🙂

Skulle hon ha demonstrerat helt anonymt?

Men visst, man kan se det som en reklamfilm.
Vad jag förstår är simkurser hennes levebröd.

Jag hade då gärna kunnat simma så bra...

😉

Jag tycker det är helt ok att tipsa om någon man rekommenderar. Det är inte värre än att tipsa om att någon Sportaffär har REA på en produkt som kanske fler är intresserade av.

Vill en person själv göra rek

Det var inte tänkt som reklam när jag postade länken, jag är nöjd med känslan i filmen och jag blir inspirerad att träna när jag ser AK simma och tänkte att någon annan också skulle bli det. Jag tycker visst den visar hur det ser ut någon någon simma TI.

Som sagt det var INTE AK själv som postade länken.

Om så, hade det naturligtvis varit reklam, eftersom hon bedriver sin undervisning kommersiellt.

Exakt samma inlägg är postat på fler ställen (Triathlon).
Jag tycker att det stinker lite att posta en så uppenbar reklamfilm, oavsett vem trådskaparen är.

Tycker det blivit ett himla gnäll i detta forum. Var glad att det fortfarande finns några som försöker blåsa lite liv i detta halvdöda forum istället för att klaga på allt som postas.

Det är bara att kliva av då, Iceman.

Nu är det inte jag som gnäller och spammar sönder trådarna med OT och personangrepp, utan jag är en av få som försöker få till en konstruktiv debatt.