Quote from Guest on 9 June 2012, 01:26Hej! Jag har gjort en kort film som visar TI, hoppas den kan inspirera några att anamma detta fantastiska sätt att simma.
https://vimeo.com/43427820
Hej! Jag har gjort en kort film som visar TI, hoppas den kan inspirera några att anamma detta fantastiska sätt att simma.
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 01:36Dock den ENDA TI-coachen i Sverige. 🙂
Dock den ENDA TI-coachen i Sverige. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 06:52Skulle hon ha demonstrerat helt anonymt?
Men visst, man kan se det som en reklamfilm.
Vad jag förstår är simkurser hennes levebröd.
Skulle hon ha demonstrerat helt anonymt?
Men visst, man kan se det som en reklamfilm.
Vad jag förstår är simkurser hennes levebröd.
Quote from Lars Mörrby on 9 June 2012, 07:54Jag hade då gärna kunnat simma så bra...
😉
Jag tycker det är helt ok att tipsa om någon man rekommenderar. Det är inte värre än att tipsa om att någon Sportaffär har REA på en produkt som kanske fler är intresserade av.
Vill en person själv göra rek
Jag hade då gärna kunnat simma så bra...
😉
Jag tycker det är helt ok att tipsa om någon man rekommenderar. Det är inte värre än att tipsa om att någon Sportaffär har REA på en produkt som kanske fler är intresserade av.
Vill en person själv göra rek
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 18:57Det var inte tänkt som reklam när jag postade länken, jag är nöjd med känslan i filmen och jag blir inspirerad att träna när jag ser AK simma och tänkte att någon annan också skulle bli det. Jag tycker visst den visar hur det ser ut någon någon simma TI.
Det var inte tänkt som reklam när jag postade länken, jag är nöjd med känslan i filmen och jag blir inspirerad att träna när jag ser AK simma och tänkte att någon annan också skulle bli det. Jag tycker visst den visar hur det ser ut någon någon simma TI.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 07:40Som sagt det var INTE AK själv som postade länken.
Om så, hade det naturligtvis varit reklam, eftersom hon bedriver sin undervisning kommersiellt.
Som sagt det var INTE AK själv som postade länken.
Om så, hade det naturligtvis varit reklam, eftersom hon bedriver sin undervisning kommersiellt.
Quote from Ulrika Ekelund on 10 June 2012, 12:37Exakt samma inlägg är postat på fler ställen (Triathlon).
Jag tycker att det stinker lite att posta en så uppenbar reklamfilm, oavsett vem trådskaparen är.
Exakt samma inlägg är postat på fler ställen (Triathlon).
Jag tycker att det stinker lite att posta en så uppenbar reklamfilm, oavsett vem trådskaparen är.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 12:59Tycker det blivit ett himla gnäll i detta forum. Var glad att det fortfarande finns några som försöker blåsa lite liv i detta halvdöda forum istället för att klaga på allt som postas.
Tycker det blivit ett himla gnäll i detta forum. Var glad att det fortfarande finns några som försöker blåsa lite liv i detta halvdöda forum istället för att klaga på allt som postas.
Quote from Ulrika Ekelund on 10 June 2012, 15:23Det är bara att kliva av då, Iceman.
Det är bara att kliva av då, Iceman.
Quote from Funbeat user on 10 June 2012, 16:44Nu är det inte jag som gnäller och spammar sönder trådarna med OT och personangrepp, utan jag är en av få som försöker få till en konstruktiv debatt.
Nu är det inte jag som gnäller och spammar sönder trådarna med OT och personangrepp, utan jag är en av få som försöker få till en konstruktiv debatt.