Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningTI film
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill bara säga att jag är ett stort fan av dina filmer Bjarne (som du kanske vet) men det liknade verkligen en reklamfilm!

Jag tar tillbaka mitt påstående, och ber om ursäkt för mitt inlägg som var inkorrekt!

Jag har ändrat mitt förra inlägg så att ingen skall få information som är felaktig! Sorry Bjarne!!

Jag håller med, dina filmer är riktigt bra! du borde satsa på detta

Bjarnes filmer är riktigt bra, både roliga/fyndiga (bil vs ben) och inspirerande. Jag vänder mig inte mot dem.

Vad jag vänder mig mot var den uppenbara reklamen i filmen om TI. Jag tycker just den filmen strider mot reglerna på Funbeat. Den strider defin

OK, jag kan förstå att det tolkas som en reklamfilm (vilket det på sätt och vis är). Men det var inte med det syftet som jag postade filmen. Det finns massor av inspirerande filmer som leverantörer av produkter ligger bakom. Tänk all reklam tävlingar får,

Bjarne

Om du beslutar att göra en film där du springer naken, så behöver du nog springa med någon av det motsatta könet så att ingen känner sig diskriminerad 😉

Ha ha…Lars, sant. Men jag tror det blir svårt att få någon att ställa upp.

Om du har svårt att hitta en kvinna att springa med dig naken kanske du kan hitta någon som vill springa ifrån dig 😉

Oavsett ser jag fram emot nästa, reklamfria, film från dig. Posta den gärna här på FB.
Blir filmandet affärsverksamhet och din försörjn

Är inte detta reklam?

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1218764&ScrollTo=1218904#p1218904

Snygg film, jag gillar den.

Posta gärna fler filmer.

Det är väl inte så farligt om det råkar dyka upp ett företagsnamn eller en professionell person i ett inlägg eller en film. Diskussionen blir överdriven och snart kan inget visas eller beskrivas. Det är skillnad på aktiv marknadsföring som konkurrerar med