Quote from Guest on 8 March 2012, 19:11Hej där ute.
Jag letar efter någon som kan undervisa mig i TI simning ( crawl).Jag bor i Köpenhamn, men det kan också vara i södra sverige evt. Har sommar stuga i skåne/ Vejbystrand utanför Ängelholm.
Kan DU undervisa mig, eller vet ni någon som kan???
Hej där ute.
Jag letar efter någon som kan undervisa mig i TI simning ( crawl).
Jag bor i Köpenhamn, men det kan också vara i södra sverige evt. Har sommar stuga i skåne/ Vejbystrand utanför Ängelholm.
Kan DU undervisa mig, eller vet ni någon som kan???
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 19:21Sök TI swimming, Sweden på facebook och ställ frågan där 🙂
Sök TI swimming, Sweden på facebook och ställ frågan där 🙂
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:57Bra fråga, jag har länge undrat samma sak och skulle gärna haka på en undervisning om man kan hitta en lämplig tränare.
Om man försöker hålla sig borta från Facebook, var kan man då hitta en tränare?
Bra fråga, jag har länge undrat samma sak och skulle gärna haka på en undervisning om man kan hitta en lämplig tränare.
Om man försöker hålla sig borta från Facebook, var kan man då hitta en tränare?
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 22:12Jag tror inte att det finns någon TI-tränare i Sverige.
Det bäst rådet jag kan ge är att du trotts allt frågar i den svenska TI-facebookgruppen: https://www.facebook.com/groups/341820072502172/
Jag tror inte att det finns någon TI-tränare i Sverige.
Det bäst rådet jag kan ge är att du trotts allt frågar i den svenska TI-facebookgruppen: https://www.facebook.com/groups/341820072502172/
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 22:23Utan att säga för mycket nu, så tror jag inte det finns någon TI coach i Sverige. Helgen 24-25/3 arrangeras en TI clinic i Örebro med TI coacher från USA och Polen. Tyvärr tog platserna slut snabbt. Kanske Lennart kan mer i ämnet!?
Utan att säga för mycket nu, så tror jag inte det finns någon TI coach i Sverige. Helgen 24-25/3 arrangeras en TI clinic i Örebro med TI coacher från USA och Polen. Tyvärr tog platserna slut snabbt. Kanske Lennart kan mer i ämnet!?
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 14:27Jäpp, det vet jag. För första gången kör alltså TI en clinic i Skandinavien helgen den 23-24 mars i Örebro. Platserna tog slut rätt omgående. Eftersom intresset för TI tycks vara rimligt stort, så kommer man att kontraktera en "head coach" för Sverige, al
Jäpp, det vet jag. För första gången kör alltså TI en clinic i Skandinavien helgen den 23-24 mars i Örebro. Platserna tog slut rätt omgående. Eftersom intresset för TI tycks vara rimligt stort, så kommer man att kontraktera en "head coach" för Sverige, al
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 14:48Någon som har ett extra jobb ? 😉 Lär behövas om Fiona ska hålla clinic i Maj. För den kan man INTE missa! 😀
Någon som har ett extra jobb ? 😉 Lär behövas om Fiona ska hålla clinic i Maj. För den kan man INTE missa! 😀
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:07Johan, du behöver inte vara med på allt. Du får en grund nu och sedan är det bara att träna. Investera hellre pengarna på ett längre OW-läger längre fram. Det lär du dig mera på. Det blir ett, troligen i Turkiet, i oktober. Det skulle jag satsa på, om jag
Johan, du behöver inte vara med på allt. Du får en grund nu och sedan är det bara att träna. Investera hellre pengarna på ett längre OW-läger längre fram. Det lär du dig mera på. Det blir ett, troligen i Turkiet, i oktober. Det skulle jag satsa på, om jag
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 10:58Tack för input. Har med det samma gått in på sidan på FB.
Hoppas på att kunna komma med på en workshop, är det även för totalt "noviser"..... kan simma 😉 men är absolut ingen baddare på crawl.
Hur får vi veta om det blir något seminar i Maj? Kommer
Tack för input. Har med det samma gått in på sidan på FB.
Hoppas på att kunna komma med på en workshop, är det även för totalt "noviser"..... kan simma 😉 men är absolut ingen baddare på crawl.
Hur får vi veta om det blir något seminar i Maj? Kommer
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 12:00Maria
TI är en metod att lära alla människor att simma effektivt frisim, således även nybörjare. TI är ännu inte etablerat i Sverige, men det kommer. Den workshop som hölls i Örebro var ett test, som föll väl ut. Om det blir något i maj, låter jag vara o
Maria
TI är en metod att lära alla människor att simma effektivt frisim, således även nybörjare. TI är ännu inte etablerat i Sverige, men det kommer. Den workshop som hölls i Örebro var ett test, som föll väl ut. Om det blir något i maj, låter jag vara o