Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 23:28Ryktet säger att vi snart har en TI coach i Göteborg! A-K Lundin (simcoachen.se) är snart licensierad coach. Det ser jag verkligen fram emot.
Ryktet säger att vi snart har en TI coach i Göteborg! A-K Lundin (simcoachen.se) är snart licensierad coach. Det ser jag verkligen fram emot.
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 08:09Vi får verkligen hoppas att det blir av.
Anna-Karin verkar ha precis rätt inställning till simning: Glädje!
Vi får verkligen hoppas att det blir av.
Anna-Karin verkar ha precis rätt inställning till simning: Glädje!
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 12:03Jo, det verkar som om Anna-Karin tänker satsa på TI. Jag hoppas också att hon tar det steget.
Jo, det verkar som om Anna-Karin tänker satsa på TI. Jag hoppas också att hon tar det steget.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 13:58Maria - jag är vad jag skulle kalla för total novis (nästan iaf) på crawl, och kursen gick skitbra för mig! Jag tror nästan det är en fördel att inte ha hunnit lära sig så mycket "fel", utan ha ett relativt blankt papper att börja med så att säga!
Maria - jag är vad jag skulle kalla för total novis (nästan iaf) på crawl, och kursen gick skitbra för mig! Jag tror nästan det är en fördel att inte ha hunnit lära sig så mycket "fel", utan ha ett relativt blankt papper att börja med så att säga!
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 18:02Jag funderar på att bli TI-coach. 😉
Jag funderar på att bli TI-coach. 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2012, 18:48Satsa på IT i stället. En bransch som är het - för den som fryser - och där man kan tjäna fett - för den med lite under huden.
Satsa på IT i stället. En bransch som är het - för den som fryser - och där man kan tjäna fett - för den med lite under huden.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 12:25Hmm, IT det känns väldigt 90-tal tycker jag. 😉
Hmm, IT det känns väldigt 90-tal tycker jag. 😉
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2012, 16:27Jag tycker du skulle satsa på undervattensimning i extravarmt vatten! Du sjunker ju så lätt och är frusen av dig...
Jag tycker du skulle satsa på undervattensimning i extravarmt vatten! Du sjunker ju så lätt och är frusen av dig...