Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 19:58Anders m.fl.
Jag valde en liten annan väg än Johnny, och vad Terry rekommenderar. Jag känner båda herrarna rätt väl och båda är väldigt analytiska. Jag kan föreställa mig att om Johnny och Terry skulle lära sig dansa, om de inte redan kan det, så skulle
Anders m.fl.
Jag valde en liten annan väg än Johnny, och vad Terry rekommenderar. Jag känner båda herrarna rätt väl och båda är väldigt analytiska. Jag kan föreställa mig att om Johnny och Terry skulle lära sig dansa, om de inte redan kan det, så skulle
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 22:03Men Lennart, nu får du sluta tipsa om dyra simprylar. 😉
Om jag börjar spara nu har jag kanske råd att bygga en när jag fyller 40. Vad kan det kosta? 200k eller så? Man måste väl gjuta en platta antar jag...
Nu blev det ju verkligen helt off-topic igen
Men Lennart, nu får du sluta tipsa om dyra simprylar. 😉
Om jag börjar spara nu har jag kanske råd att bygga en när jag fyller 40. Vad kan det kosta? 200k eller så? Man måste väl gjuta en platta antar jag...
Nu blev det ju verkligen helt off-topic igen
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 09:31Nu måste jag lägga in några kommentarer känner jag.
Jag har inte varit duktig med alla drills däremot simmar jag på ( det har varit många timmar) tittar på youtube clips & känner i vattnet hur kroppen flyter på i simning ( eller inte) ....
mycket "go wit
Nu måste jag lägga in några kommentarer känner jag.
Jag har inte varit duktig med alla drills däremot simmar jag på ( det har varit många timmar) tittar på youtube clips & känner i vattnet hur kroppen flyter på i simning ( eller inte) ....
mycket "go wit
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 10:30@ Shamala
Precis vad jag menade. Känslan är nummer ett. Men samtidigt kan man nöta detaljer, en i taget, för att utveckla sig vidare. Men man måste filma då och då (eller bygga en "endless pool" hahaha). Känslan kan lätt lura en. Det vanligaste misstage
@ Shamala
Precis vad jag menade. Känslan är nummer ett. Men samtidigt kan man nöta detaljer, en i taget, för att utveckla sig vidare. Men man måste filma då och då (eller bygga en "endless pool" hahaha). Känslan kan lätt lura en. Det vanligaste misstage
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 11:01Tack Lennart - noterat dina kommentarer. Tyvärr har jag ingen som filmar....
ska passa upp för "känslan".tack igen! 🙂
Tack Lennart - noterat dina kommentarer. Tyvärr har jag ingen som filmar....
ska passa upp för "känslan".
tack igen! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 15:07Kul att jag fått flera på tråden.
Kan väl berätta att jag i början av veckan körde ett pass i vilket jag bara körde 25:or. Jag försökte vara 100 % strikt genom simma "lång" på sidorna, balanserade på lungorna och bara använda höftrotationen som kraftkäll
Kul att jag fått flera på tråden.
Kan väl berätta att jag i början av veckan körde ett pass i vilket jag bara körde 25:or. Jag försökte vara 100 % strikt genom simma "lång" på sidorna, balanserade på lungorna och bara använda höftrotationen som kraftkäll
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 17:31@Anders,
jag simmar mest ute nu. Varmare än 15 grader är det i alla sjöar nu. Jag simmar varje dag nu. Vill du att vi simmar litet tillsammans, så gärna för mig. Bästa förslag på sjöar är Norasjön eller Ramsjön. På sena eftermiddagen eller kvällen är yt
@Anders,
jag simmar mest ute nu. Varmare än 15 grader är det i alla sjöar nu. Jag simmar varje dag nu. Vill du att vi simmar litet tillsammans, så gärna för mig. Bästa förslag på sjöar är Norasjön eller Ramsjön. På sena eftermiddagen eller kvällen är yt
Quote from Funbeat user on 26 May 2012, 08:28Lennart, visst skulle det vara kul att simma lite tillsammans, men det jag tänkte var att om du händelsevis var i simhallen samtidigt så kunde du kasta en blick på mina drills och ge nån input, om det såg ut som det var bra eller inte... Så mycket simma b
Lennart, visst skulle det vara kul att simma lite tillsammans, men det jag tänkte var att om du händelsevis var i simhallen samtidigt så kunde du kasta en blick på mina drills och ge nån input, om det såg ut som det var bra eller inte... Så mycket simma b
Quote from Funbeat user on 29 May 2012, 13:23Ojdå, här fanns det en hel del skrivet. Jag brukar bara sporadiskt titta in här.
Jomenvisst Lennart, var och en blir salig på sin fason. Man gör vad som känns bäst för en själv och det man trivs med. Jag vurmar i alla fall starkt för Kaizen-stuk, dvs kon
Ojdå, här fanns det en hel del skrivet. Jag brukar bara sporadiskt titta in här.
Jomenvisst Lennart, var och en blir salig på sin fason. Man gör vad som känns bäst för en själv och det man trivs med. Jag vurmar i alla fall starkt för Kaizen-stuk, dvs kon
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:37Johnny, så har jag gjort. Man kollar in hur andra gör och sedan dansar man med en tjej som kan. Det är snabbaste sättet. (H)
Johnny, så har jag gjort. Man kollar in hur andra gör och sedan dansar man med en tjej som kan. Det är snabbaste sättet. (H)