Quote from Guest on 7 January 2012, 09:12Har funderat på hur lång tid det tar att komma tillbaka till den form man hade innan ett uppehåll i träningen? Jag varit på resa under jul/nyår i 3 veckor och det har ej varit någon träning att tala om (däremot har jag säkert promenerat en mil om dan). Nu
Har funderat på hur lång tid det tar att komma tillbaka till den form man hade innan ett uppehåll i träningen? Jag varit på resa under jul/nyår i 3 veckor och det har ej varit någon träning att tala om (däremot har jag säkert promenerat en mil om dan). Nu
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 09:22Min erfarenhet är - precis som du beskriver det - att det är "spetsen" i formen som försvinner när träningen uteblir i mer än 1½-2 veckor.
Har du en bra grundform, behöver det inte ta så lång tid att komma tillbaka, men jag tror att det är bra att inte
Min erfarenhet är - precis som du beskriver det - att det är "spetsen" i formen som försvinner när träningen uteblir i mer än 1½-2 veckor.
Har du en bra grundform, behöver det inte ta så lång tid att komma tillbaka, men jag tror att det är bra att inte
Quote from Funbeat user on 7 January 2012, 09:29Tog mig friheten och tittade i din kalender. I och med att du motionerade ca 1mil om dagen och även tränade lite på mitten så tror jag inte det är det långa träningsuppehållet du känner av utan att du nyligen varit magsjuk. Det tar ordentligt på krafterna
Tog mig friheten och tittade i din kalender. I och med att du motionerade ca 1mil om dagen och även tränade lite på mitten så tror jag inte det är det långa träningsuppehållet du känner av utan att du nyligen varit magsjuk. Det tar ordentligt på krafterna