Quote from Guest on 16 June 2010, 09:38Jag fattar inte var och hur ni hittar tiden till att träna. Jag tränar 4-5 timmar i veckan och har svårt att hinna med det!
Jobbar ingen av er heltid och har småbarn hemma 🙂
Jag fattar inte var och hur ni hittar tiden till att träna. Jag tränar 4-5 timmar i veckan och har svårt att hinna med det!
Jobbar ingen av er heltid och har småbarn hemma 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 09:48Kom ihåg att jag ställde den här frågan i nån tråd förra hösten själv. Hade just gjort Ö till ö och skullle träna inför Kalmar.
Fick många bra svar, bland annat av Torbjörn (tror jag han hette) från TriaVäst.
Vissa tips:
Cykla till o från jobb om möjligt
Kom ihåg att jag ställde den här frågan i nån tråd förra hösten själv. Hade just gjort Ö till ö och skullle träna inför Kalmar.
Fick många bra svar, bland annat av Torbjörn (tror jag han hette) från TriaVäst.
Vissa tips:
Cykla till o från jobb om möjligt
Quote from Jonas Täng on 16 June 2010, 11:45Jag håller med. Utnyttja jobbpendling och luncher till max! Om jag, som må-fre är ensamstående med heltidsjobb o barn, klarar att hitta träningstid så har ni andra inte mycket att skylla på... 😉
Jag håller med. Utnyttja jobbpendling och luncher till max! Om jag, som må-fre är ensamstående med heltidsjobb o barn, klarar att hitta träningstid så har ni andra inte mycket att skylla på... 😉
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 11:52Tack för tipsen Reine. Svårt att skita i TVn just nu dock eftersom det är fotbollsvm och tre matcher att se på varje dag under sommarlovet 🙂
Ska kolla på blocket efter nån gammal motionscykel eller liknande man kan trampa på under matcherna!
Tack för tipsen Reine. Svårt att skita i TVn just nu dock eftersom det är fotbollsvm och tre matcher att se på varje dag under sommarlovet 🙂
Ska kolla på blocket efter nån gammal motionscykel eller liknande man kan trampa på under matcherna!
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:21Har man tid att titta på 3 fotbollsmatcher om dagen så har man tid att träna. Det är som vanligt bara att priorietera.
Har man tid att titta på 3 fotbollsmatcher om dagen så har man tid att träna. Det är som vanligt bara att priorietera.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 12:31Fotboll är utmärkt att titta på när man tränar på trainern.
Fotboll är utmärkt att titta på när man tränar på trainern.
Quote from Elias Engqvist on 16 June 2010, 12:37Fotboll på några kanaler och bröllop på alla andra gör det jäkligt lätt att skippa TV:n
Fotboll på några kanaler och bröllop på alla andra gör det jäkligt lätt att skippa TV:n
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 13:25Det är alltid lätt att skippa tv.
Det är alltid lätt att skippa tv.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 15:25Jan-Erik. Skillnaden mellan att titta på fotboll och vara ute på landsväg eller sitta på motionscykel är att jag samtidigt kan umgås med min dotter. Kasta bollar, läsa saga, bygga lego, leka med lera, måla osv...Svårt att göra det om jag sitter på cykel,
Jan-Erik. Skillnaden mellan att titta på fotboll och vara ute på landsväg eller sitta på motionscykel är att jag samtidigt kan umgås med min dotter. Kasta bollar, läsa saga, bygga lego, leka med lera, måla osv...Svårt att göra det om jag sitter på cykel,
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 15:29Dygnet har 24 timmar för alla.
Vad vi gör med dessa är upp till var och en.
Dygnet har 24 timmar för alla.
Vad vi gör med dessa är upp till var och en.