Quote from Camilla Höög on 16 June 2010, 16:53Testa att göra en tidsanalys och se hur många timmar som finns tillgängligt. Oftast blir man förvånad över hur många det blir som man kan ägna åt träning, familj, sysslor och övrigt.
En enkel uträkning för mig.
Arbetsdag
--------------
Jobb: 9 h
Restid
Testa att göra en tidsanalys och se hur många timmar som finns tillgängligt. Oftast blir man förvånad över hur många det blir som man kan ägna åt träning, familj, sysslor och övrigt.
En enkel uträkning för mig.
Arbetsdag
--------------
Jobb: 9 h
Restid
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 18:43Jag slutade spela Golf och titta på TV, så var det problemet ur världen!
Jag slutade spela Golf och titta på TV, så var det problemet ur världen!
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 19:38@Jan Erik (t+)
@Jan Erik (t+)
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 21:38Anders, låter som en bra idé. Får sätta mig ner och räkna på det.
Anders, låter som en bra idé. Får sätta mig ner och räkna på det.
Quote from Funbeat user on 16 June 2010, 22:14Intressant är också att ni hinner vara så aktiva på funbeat 😉
Intressant är också att ni hinner vara så aktiva på funbeat 😉
Quote from Camilla Höög on 16 June 2010, 22:28Missade att dra av för 1-2 h Funbeat per dag 🙂
Missade att dra av för 1-2 h Funbeat per dag 🙂
Quote from Håkan Öhling on 16 June 2010, 23:20Hemligheten är att kunna summera dygnets timmar till fler än 24. De flesta som aldrig tränar säger ju att de inte hinner det. De kan enkelt redovisa att de fyller 24h med annat-som måste göras! Kreativitet krävs! Ex: spring till jobbet. Eftersom du inte v
Hemligheten är att kunna summera dygnets timmar till fler än 24. De flesta som aldrig tränar säger ju att de inte hinner det. De kan enkelt redovisa att de fyller 24h med annat-som måste göras! Kreativitet krävs! Ex: spring till jobbet. Eftersom du inte v
Quote from Funbeat user on 17 June 2010, 07:49De flesta lägger väldigt mycket tid på att laga och äta mat. Där kan man spara flera timmar per dygn om man sänker ambitionsnivån. Om jag skulle göra en avancerad frukost, "lunch" (middag), "middag" (kvällsmat) och kanske nåt mål utöver det, så skulle jag
De flesta lägger väldigt mycket tid på att laga och äta mat. Där kan man spara flera timmar per dygn om man sänker ambitionsnivån. Om jag skulle göra en avancerad frukost, "lunch" (middag), "middag" (kvällsmat) och kanske nåt mål utöver det, så skulle jag
Quote from Camilla Höög on 17 June 2010, 10:06Angående att mat tar lång tid så tycker jag att det fungerar att ha en matsedel för hela veckan och sedan ha allt man behöver hemma istället för att först komma på vad man ska laga och sedan gå och handla det som saknas.
Angående att mat tar lång tid så tycker jag att det fungerar att ha en matsedel för hela veckan och sedan ha allt man behöver hemma istället för att först komma på vad man ska laga och sedan gå och handla det som saknas.
Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 22:26Hej,
Många tips har redovisats och här kommer ett till...ha alltid med träningskläder i bilen (om du åker bil).
Jag har alltid med mig simkläder, rullskidor och löpgrejer. Har även en cykel på jobbet inkl. kläder om ngt träningstillfälle dyker upp.
Hej,
Många tips har redovisats och här kommer ett till...ha alltid med träningskläder i bilen (om du åker bil).
Jag har alltid med mig simkläder, rullskidor och löpgrejer. Har även en cykel på jobbet inkl. kläder om ngt träningstillfälle dyker upp.