Quote from Guest on 2 March 2010, 15:31Jag skulle vilja ha tips från er som har kört VR tidigare.
Vilken startgrupp vill man starta i, tidiga eller sena?
Jag skulle vilja ha tips från er som har kört VR tidigare.
Vilken startgrupp vill man starta i, tidiga eller sena?
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 15:41Sena
Sena
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 15:47Varför?
Varför?
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 15:49Beror lite hur snabbt eller långsamt du tänkt cykla.
Beror lite hur snabbt eller långsamt du tänkt cykla.
Quote from Fredric Lagerström on 2 March 2010, 15:50I den tidiga starttiden kan man få köra i rel mörker vilket kan vara lurigt (har jag hört).
I den tidiga starttiden kan man få köra i rel mörker vilket kan vara lurigt (har jag hört).
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 15:56det är inte speciellt lurigt att köra i mörker. Bara man anpassar farten.
det är inte speciellt lurigt att köra i mörker. Bara man anpassar farten.
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 15:57Det är första gången jag ska cykla VR och ska försöka ta mig runt under 14 timmar
Det är första gången jag ska cykla VR och ska försöka ta mig runt under 14 timmar
Quote from j sollerman on 2 March 2010, 16:26då kan det kanske vara lagom att starta runt 1
då kan det kanske vara lagom att starta runt 1
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 16:27Mörker, klungor och tappade prylar på vägen är inte så lyckad kombination. Mörker, regn och klungor tycker jag är en riktigt trist variant. Dessutom kan det vara kallt på natten. Sen är det ju inte fel att få sova några timmar mellan kl 23 och 02.
Har m
Mörker, klungor och tappade prylar på vägen är inte så lyckad kombination. Mörker, regn och klungor tycker jag är en riktigt trist variant. Dessutom kan det vara kallt på natten. Sen är det ju inte fel att få sova några timmar mellan kl 23 och 02.
Har m
Quote from Fredric Lagerström on 2 March 2010, 16:34Nä fy. Jag har hört historier om mörkerkörning i backarna ner mot Gränna.
Jag vill ha uppgående sol och medvind.
Nä fy. Jag har hört historier om mörkerkörning i backarna ner mot Gränna.
Jag vill ha uppgående sol och medvind.