Quote from Guest on 28 October 2007, 10:13Tja, har kollat igenom tävlingslistan men hittar inte vad jag vill ha. Jag söker ett tidigt marathon, så tidigt som möjligt på det nya året (inte på dan).
Är det någon som känner till något?
Är mitt första i så fall så det ska inte ligga för långt bort
Tja, har kollat igenom tävlingslistan men hittar inte vad jag vill ha. Jag söker ett tidigt marathon, så tidigt som möjligt på det nya året (inte på dan).
Är det någon som känner till något?
Är mitt första i så fall så det ska inte ligga för långt bort
Quote from Christer Heinbäck on 28 October 2007, 10:23Prova springa Skövde 6-timmars i mars. Då kan du springa marathondistansen.
Vi kan samåka om du vill. Jag ska definitivt dit. 🙂
Prova springa Skövde 6-timmars i mars. Då kan du springa marathondistansen.
Vi kan samåka om du vill. Jag ska definitivt dit. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 10:28Sandra, jag ska dit om jag inte måste jobba! Samåkning låter bra!
Sandra, jag ska dit om jag inte måste jobba! Samåkning låter bra!
Quote from ellen olsson on 28 October 2007, 10:36SÅ mycket tidigare än såhär går knappast att få:
http://www.neujahrsmarathon.ch/
Om du inte är beredd att åka utomlands så blir det svårare vilket även avspeglas i kalendern på marathon.se...
SÅ mycket tidigare än såhär går knappast att få:
http://www.neujahrsmarathon.ch/
Om du inte är beredd att åka utomlands så blir det svårare vilket även avspeglas i kalendern på marathon.se...
Quote from Lotta W on 28 October 2007, 10:37Den 5 april går Vällingby marathon.
Den 5 april går Vällingby marathon.
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 11:05På nyårsafton eller nyårsdagen går det ett lopp av stapeln i Uddevalla varje år. Minns inte om det är hel eller halvmara. Googlade lite snabbt nu men hittade inte.
Har du tur är det en mara och på nyårsdagen. Tidigare än så blir det inte. 😉
Mvh Peter
På nyårsafton eller nyårsdagen går det ett lopp av stapeln i Uddevalla varje år. Minns inte om det är hel eller halvmara. Googlade lite snabbt nu men hittade inte.
Har du tur är det en mara och på nyårsdagen. Tidigare än så blir det inte. 😉
Mvh Peter
Quote from ellen olsson on 28 October 2007, 11:15Om du vill ha en genomkörare i december så anordnar IK Granit sin Luciamarathon 8/12. Det finns även andra distanser att välja på.
Om du vill ha en genomkörare i december så anordnar IK Granit sin Luciamarathon 8/12. Det finns även andra distanser att välja på.
Quote from Lotta W on 28 October 2007, 11:22De har en halvmara också, väl? Det skall jag tipsa en kollega om. Han missade Gbg halvmara och var väldigt ledsen för det 🙂
De har en halvmara också, väl? Det skall jag tipsa en kollega om. Han missade Gbg halvmara och var väldigt ledsen för det 🙂
Quote from ellen olsson on 28 October 2007, 11:24Javisst har de en halvmara. De har en slinga på drygt 7km som man springer 1,3 eller 6 varv.
Javisst har de en halvmara. De har en slinga på drygt 7km som man springer 1,3 eller 6 varv.
Quote from Lotta W on 28 October 2007, 14:12Det kanske kan vara något även för mig...
Det kanske kan vara något även för mig...