Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFöretagareTidsvurpa
You need to log in to create posts and topics.

Tanken jag hade var att starta en grupp för företagare, som även finns på funbeat. Men sen krävdes den tid som fanns sin på annat håll. Typiskt företagare :).

Fler företagsmedlemmar på FB sedan senast?

hallå, inte var vi många här inte.... 😉

Ronnie.. det förvånar! Många forum brukar ha fullt snurr på en egenföretagartråd :). Själv sitter jag just å plitar med kvartalsredovisningen som ska vara inne den 12e.

ok, det kanske är så....
jaha, det låter ju kul....själv ska jag försöka få iväg januarifakturorna alldeles för sent som vanligt.... 😉

menar du leverantörsfakturor så är det aldrig för sent! man måste ju tänka på likviditet.. går ju inte å betala en dag före förfallodatum.. har man fått låna så ska man nyttja det maximalt 🙂

nä, tyvärr....har ett konsultföretag så det är tvärtom fakturor till kunder...

Vad trevligt med en grupp för företagare! Själv har jag två företag och ett jordbruk, så jag vet hur svårt det är att få tiden att räcka till. Jag har en enskild firma och ett aktiebolag. Eller ja, det är egentligen en firma som jag startade när jag bodde

jag undrar hur man ska ta till väga för möjligen ta lån på 50k. har ingen inkomst för tillfälligt. dock planerar att köra en avbetalning på 10-12 år.

Swedbank sa nej.

något som vet hur jag ska ta mig till väga? och vad tycker du om webbplatsen https:/