Quote from Guest on 24 August 2009, 15:43Jag har en pulsklocka för mycket i min ä och vill därför sälja denna klocka som jag redan har en dublett av.. 🙂 (fick i present)
Den kostar 1100 kr i butik, men jag kan sälja den för 600 kr.
Här finns information av vilka funktioner den har..
http://www
Jag har en pulsklocka för mycket i min ä och vill därför sälja denna klocka som jag redan har en dublett av.. 🙂 (fick i present)
Den kostar 1100 kr i butik, men jag kan sälja den för 600 kr.
Här finns information av vilka funktioner den har..
http://www
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 15:53Hej, skall köpa en pulsklocka till frugan. Skulle kunna passa bra. Var finns du?
Hej, skall köpa en pulsklocka till frugan. Skulle kunna passa bra. Var finns du?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:15Det låter ju strålande 🙂
I Göteborg, du då?
Det låter ju strålande 🙂
I Göteborg, du då?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:29I Stockholm. Är den komplett med förpackning inkl givare etc?
I Stockholm. Är den komplett med förpackning inkl givare etc?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:50Förstår inte riktigt vad du menar, men den ligger i originalförpackning med alla tillhörande saker.
Det enda jag har gjort är att öppna förpackningen och testat om klockan har fungerat och ställt in klockan och datum.
Den innehåller följande:
- Sändarpuls
Förstår inte riktigt vad du menar, men den ligger i originalförpackning med alla tillhörande saker.
Det enda jag har gjort är att öppna förpackningen och testat om klockan har fungerat och ställt in klockan och datum.
Den innehåller följande:
- Sändarpuls
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 16:50Via PM?
Via PM?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 18:51Nä, fortsätt här. Ni ska kanske träffas nånstans. Nån som har förslag på hur de ska genomföra denna för alla intressanta affär?
Nä, fortsätt här. Ni ska kanske träffas nånstans. Nån som har förslag på hur de ska genomföra denna för alla intressanta affär?
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 18:56Jag känner ett par som träffats via spray.se.
Jag känner ett par som träffats via spray.se.
Quote from Funbeat user on 24 August 2009, 21:08Om det är nån annan som är intresserad av klockan är det bara att skriva på i tråden, för jag har, som ni kanske kan se inte fått nåt mer svar från Roger..
Om det är nån annan som är intresserad av klockan är det bara att skriva på i tråden, för jag har, som ni kanske kan se inte fått nåt mer svar från Roger..
Quote from Funbeat user on 25 August 2009, 20:41har du kollat din PM då?
har du kollat din PM då?