Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Misstänker att jag inte är först med den här frågan men jag kunde inte hitta något svar när jag surfade runt så jag startar en tråd.

När jag lagt till ett par löparskor i utrustningslistan här på hemsidan så är de inte valbara i min APP. Ska det vara s`?

Tror det varit uppe förut, men när du försöker välja bland din utrustning så kan man via meny-knappen på telefonen välja att "Uppdatera" och då hämtar appen utrustningslistan från din profil.

Tyvärr förutsätter det att man har en menyknapp på telefonen vilket jag inte har på min Androidtelefon. Hade varit trevligt om det faktiskt funnits ett inbyggt menyval som var uppdatera utrustning...

Vilken märke/typ har du?
Vissa modeller håller man inne hemknappen för att nå menyn.

Nuär jag inte Alfred men har samma problem, och på min Sony Xperia Z3 Compact är inte jag människa att få fram en meny i funbeat i alla fall...

Jag drar bara ner hela listan så jag får en text där det står "Uppdatera listan" eller nått, sen släpper man bara och då uppdateras den med den nya utrustningen

Johan P. vilken modell har du?
AT och Alfred, fungerar menyknappen i tex Facebook? Jag håller inne hemknappen
på andra telefoner Samsung S5 håller man inne knappen nere till vänster.

På en del Android-telefoner finns det fortfarande en menyknapp för att stödja appar som inte har uppdaterats till den nya designen av hur menyer ska fungera, dvs. de 3 punkterna eller en hamburgermeny (de 3 strecken).
Samsung har ersatt menyknappen med kn

Att hålla inne hemknappen funkar inte i någon app på Xperia Z3 compact

Har haft samma problem med min android (Sony Z1 compact). Fick svar i någon tråd här på funbeat att ta bort appen och lägga till den igen. Då kommer all utrustning som man har för tillfället med i appen. Inte speciellt smidig lösning... Men det kanske kan

12