Quote from Guest on 22 June 2009, 20:43vilken dag som helst ska jag få min beställda cykel.
Har ju fått bra pris på övriga grejer jag köper samtidigt och undrar därför, som helt ny cyklist "MTB" vad ska man kunna tänka sig att köpa mer? Camelbak? Finns det något bra kit att köpa som man har me
vilken dag som helst ska jag få min beställda cykel.
Har ju fått bra pris på övriga grejer jag köper samtidigt och undrar därför, som helt ny cyklist "MTB" vad ska man kunna tänka sig att köpa mer? Camelbak? Finns det något bra kit att köpa som man har me
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:53Handskar, glasögon, extra slangar, pump, multiverktyg, däckavtagare, ev. en liten sadelväska att ha punkagrejerna i (stilpolisen har dock åsikter om det men det är praktiskt).. eh... cykelkläder, hjälm, skor, cykeldator...
Handskar, glasögon, extra slangar, pump, multiverktyg, däckavtagare, ev. en liten sadelväska att ha punkagrejerna i (stilpolisen har dock åsikter om det men det är praktiskt).. eh... cykelkläder, hjälm, skor, cykeldator...
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:55Handskar fanns redan...
Handskar fanns redan...
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:58Äsch, ett par till går alltid åt.
Äsch, ett par till går alltid åt.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:06tält o sovsäck? 😀
tält o sovsäck? 😀
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:09En racer?
En racer?
Quote from Camilla Höög on 22 June 2009, 21:49Extra växelöra, kedjebrytare, snabblänk t. kedjan, SPD-pedaler.
Extra växelöra, kedjebrytare, snabblänk t. kedjan, SPD-pedaler.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 21:50Garmin Edge 705
Garmin Edge 705
Quote from ellen olsson on 22 June 2009, 22:07SRM-vevparti
SRM-vevparti
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 22:58🙂 Tja, tält och sovsäck kan ju vara bra om man ska långt.
Följande ting kan rädda dagen: en extraslang, minipump, däckverktyg i plast, ett multiverktyg med kedjebrytare, skarvlänk till kedjan.
En Camelbak eller motsvarande rymmer ovanstående ting samt
🙂 Tja, tält och sovsäck kan ju vara bra om man ska långt.
Följande ting kan rädda dagen: en extraslang, minipump, däckverktyg i plast, ett multiverktyg med kedjebrytare, skarvlänk till kedjan.
En Camelbak eller motsvarande rymmer ovanstående ting samt