Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 23:16Klockrent inlägg åberg! Tackar!
Klockrent inlägg åberg! Tackar!
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 22:13Det blev cykel med detta till:
Xtra slangar, skor, camelpak, pump, krängverktyg, glasögon, någon sorts ihopvikbar skruvsats med lite insektsnycklar, torx och vanliga.
Det blev cykel med detta till:
Xtra slangar, skor, camelpak, pump, krängverktyg, glasögon, någon sorts ihopvikbar skruvsats med lite insektsnycklar, torx och vanliga.
Quote from Rasmus Olsson on 23 June 2009, 22:24Jag har haft sönder tre växelöron på min Commencal Meta på ett halvår. De är gjorda i smör. Så nu har jag inte en med mig har två extra!
Jag har haft sönder tre växelöron på min Commencal Meta på ett halvår. De är gjorda i smör. Så nu har jag inte en med mig har två extra!
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:24> Jag har haft sönder tre växelöron på min Commencal Meta på ett halvår.
Låter som en våldsam tillvaro, jag skulle inte vilja vara din cykel 😉
Men skämt åsido, är det extra trångt mellan stenar och träd där du åker Bruse? Eller hamnar hojen på marken m
> Jag har haft sönder tre växelöron på min Commencal Meta på ett halvår.
Låter som en våldsam tillvaro, jag skulle inte vilja vara din cykel 😉
Men skämt åsido, är det extra trångt mellan stenar och träd där du åker Bruse? Eller hamnar hojen på marken m
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 11:26Japp handskar har jag från motocross tiden, samt rullskidehandskar, så har tänkt starta med dem iaf!
Glasögon köpte jag på Mekonomen, peltor, tyckte dem verkade väldigt billiga, bra och snygga! Får se efter jag använt dem första gången med bara:)
Japp handskar har jag från motocross tiden, samt rullskidehandskar, så har tänkt starta med dem iaf!
Glasögon köpte jag på Mekonomen, peltor, tyckte dem verkade väldigt billiga, bra och snygga! Får se efter jag använt dem första gången med bara:)
Quote from Rasmus Olsson on 24 June 2009, 12:06åberg: Commencal Meta är kända för växelöron i mjukost. Vet många som kör sönder dom. Sen är det en Sram X9 bak, den sticker ut väldigt mycket mer än en Shimanobakväxel.
åberg: Commencal Meta är kända för växelöron i mjukost. Vet många som kör sönder dom. Sen är det en Sram X9 bak, den sticker ut väldigt mycket mer än en Shimanobakväxel.
Quote from ellen olsson on 24 June 2009, 12:13Kan du inte hitt nåt annat, mer hållbart, växelöra som passar? Det finns ju varianter som är mer allround.
Kan du inte hitt nåt annat, mer hållbart, växelöra som passar? Det finns ju varianter som är mer allround.
Quote from Rasmus Olsson on 24 June 2009, 12:20Eller byta till en smuttare XT Shadow GS.
Eller byta till en smuttare XT Shadow GS.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:31Jag har aldrig kört sönder ett växelöra på fyra år. Verkar onödigt.
Jag har aldrig kört sönder ett växelöra på fyra år. Verkar onödigt.
Quote from Camilla Höög on 24 June 2009, 15:03Du kör omkull alldeles för sällan låter det som. Cykeln ska komma studsande ner för bergen då och då. Annars kör man alldeles för safe.
Du kör omkull alldeles för sällan låter det som. Cykeln ska komma studsande ner för bergen då och då. Annars kör man alldeles för safe.