Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 14:23En beat = 86 sekunder? Det var lite udda...
En beat = 86 sekunder? Det var lite udda...
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 14:25peter kan det vara funbeats han menar?
peter kan det vara funbeats han menar?
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 14:25Vilka bra synpunkter, när jag skrev så tänkte jag bara att det var jobbigt att räkna om träningstiden ex gårdagens löpning på 1h48min till enbart minuter (ok inte så svårt men lite irriterande) men det finns andra saker att tänka på också.
Mvh Zandra
Vilka bra synpunkter, när jag skrev så tänkte jag bara att det var jobbigt att räkna om träningstiden ex gårdagens löpning på 1h48min till enbart minuter (ok inte så svårt men lite irriterande) men det finns andra saker att tänka på också.
Mvh Zandra
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 14:44PB Milen 29,17 (fun)beats/millidays, enkelt att skriva och perfekt när man skall göra summeringar mm mm.
PB Milen 29,17 (fun)beats/millidays, enkelt att skriva och perfekt när man skall göra summeringar mm mm.
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2008, 14:59Jessica: Strålande!
Jag tycker Olle som kul grej kan lägga in en omräkning av ens träningstid till funbeats!!!
Jessica: Strålande!
Jag tycker Olle som kul grej kan lägga in en omräkning av ens träningstid till funbeats!!!
Quote from Funbeat user on 18 February 2008, 19:57Sen kommer FunBeat-klockan, som inte visar timmar och minuter, utan just funbeats. Kanska kan kombineras med pulsmätare.
Sen kommer FunBeat-klockan, som inte visar timmar och minuter, utan just funbeats. Kanska kan kombineras med pulsmätare.
Quote from Elias Engqvist on 18 February 2008, 20:13Den klockan finns redan. Swatch tillverkade klockor som visade "swatch internet time" (1000 beats per dygn)
Den klockan finns redan. Swatch tillverkade klockor som visade "swatch internet time" (1000 beats per dygn)
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 07:41Hej en FunBeats klocka borde den inte känna av hur roligt man har och utifrån det avgöra hur många beats man får.... 😉
Hej en FunBeats klocka borde den inte känna av hur roligt man har och utifrån det avgöra hur många beats man får.... 😉
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 17:36Hehe, ja precis! Då blir det 2*funbeats för all tid med en puls över 120??
Då kan man se hur välutnyttjat dygnet har varit. Dagens Funbeat:are blir den som har längst dygn. Vad tror ni?
Hehe, ja precis! Då blir det 2*funbeats för all tid med en puls över 120??
Då kan man se hur välutnyttjat dygnet har varit. Dagens Funbeat:are blir den som har längst dygn. Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 19 February 2008, 17:50Andreas - Vilken dörröppnare!! (t+)
Jag som allltid levt med uttrycket att dygnet bara har 24 timmar hur man än gör.
Det är klart att det är på Funbeat en sådan världsnyhet skall släppas! (H)
Andreas - Vilken dörröppnare!! (t+)
Jag som allltid levt med uttrycket att dygnet bara har 24 timmar hur man än gör.
Det är klart att det är på Funbeat en sådan världsnyhet skall släppas! (H)